Inlägg från: Staffelove |Visa alla inlägg
  • Staffelove

Vi med BF Juni 2015

Hilda07/ jag var på lekland med dom andra barnen och plötsligt så kändes det som om jag kissade på mig och det slutade aldrig rinna och när jag såg att det var blod så blev det panik det kom som en stört blödning som inte slutade så det var bara att åka till sjukhuset på engång. Det dom gör mot sånt här är att först har jag fått tabletter som ska dra ihop livmodern och sedan har dom försökt få ut det som satt kvar via gyn undersökning och sedsn mera medecin och nu är blödningen mindre men slutar det inte blöda helt så blir det en skrapning.

• Staffelove

Frallanz/ jag har tagit bort platsen och det kändes inte trodde det skulle göra ont, och det kändes inte när dom tog bort det andra under platset så oroa dig inte.

• Staffelove

Grattis till er som fått smått! Hur går det för er andra här rullar det på Lilleman har hunnit bli 3 veckor och nu börjar man komma in i rollen som 4 barns mamma:)

• Staffelove

Gasellen87/ förstår dig helt och hållet, jag saknar också sparkarna och magen trots en jätte kämpig graviditet. jag är otroligt tacksam då jag fått uppleva allt 4 gånger men skulle absolut kunna tänka mig en till så du är inte ensam med dina känslor och tankar. Kram

• Staffelove

Vi var i väg till Kolmården det var jätte trevligt våra större barn är 6,9 och 3 dom hade det jätte roligt alla 3:)

• Staffelove

Hilda07/ hoppas det inte är kolik på gång vår 3 åring hade det och det var så slitsamt, om jag inte mins fel då kan bebisar ha en period då dom gnäller skriker lite extra upp till 3 månader vet att min BVC nämde det med 3 åringen innan vi förstog att hon hade riktig kolik

• Staffelove

Pottan/ Tack för tipset ska pröva det för nu har min lilla kille börjat få bök med magen

• Staffelove

Karro80/ min lilla kille blev 8 veckor idag tiden har gått alldeles för fort, han äter väldigt ofta det går ca 2 timmar emellan och hsn får ersättning 150 ml. Hur hår det själv?;)

• Staffelove

Emtfb/ Tiden går väldigt fort sist vägde hsn 5540 och 58 cm lång ska på kontroll igen om någon vecka och då blir det spruta. Vi har haft en bra sommar med en nöjd bebis som äter sover och ler och pratar/ jollrar! Lite små problem med magen men det hjälper med mag droppar, Syskonen är jätte snälla och stolta.

• Staffelove

Våran kille är stadig i nacken när han ligger på magen och han har vänt sig ifrån mage till rygg första gången var han 7 veckor. Väldigt nyfiken och ljudar högt, lite slarvig med knip övningar är jag dock. Tycker kroppen har återhämtat sig någorlunda efter kjesarsnittet. Har 4 kg kvar. Mysigt med barn youga :) vi har anmält oss till baby sim:)

• Staffelove

Jag har fått tillbaka min mens men ammar inte så då är det inte så konstigt. Lillebror är 4 månader gammal nu och vi har börjar smaka lite gröt vilket han verkligen gillar. Jag är otroligt tacksam när det gäller sömnen han somnar runt 19 tiden och vaknar två gånger på natten för att äta och sedan somnar han om. Vi går upp väldigt tidigt på morgonen för att ta syskon till skola så det är jätte skönt att få några timmars sömn.

• Staffelove

JTldndsstTus / jsg e kvar kikat in lite då å då vår kille blir snart 7 månader och han sitter inte heller gå stol far han runt i, han tar sig inte framåt eller bakåt om han ligger på mage . Men det kommer när det kommer. Han börjar intressera sig av mat så nu har vi börjat med det:)

Svar på tråden Vi med BF Juni 2015