Inlägg från: Staffelove |Visa alla inlägg
  • Staffelove

Vi med BF Juni 2015

Nu är han här våran kille inte så liten som trott 2975 kg och 48 lång så det är jätte bra. Vi mår bra och det är helt underbart och gosa bebis. Kram på er tjejer

• Staffelove

Jag mår jätte bra i snittet har varit uppe och dushat och rört på mig ett par timmar efter, känns som en jobbig träningsvärk i magen och lite efter värkar men är så nöjd med att jag valde snitt, helt rätt för mig, lycka till snart har ni andra era små bebisar :)

• Staffelove

stort Grattis till er som fått Jämtlandsstatus, Frallanz och Kellson1 oj vad dramatiskt tur att ni mår bra trots allt. Och ni andra som inte hunnit få en njut av den sista tiden jag saknar redan min mage lite granna :)

• Staffelove

Jag har åkt på en komplikation efter snutte inte så roligt dom har glömt en bit moderkaka kvar så jag började stört blöda och har legat på sjukhus men nu är vi hemma och myser igen har börjat ge ersättning då lillen inte är nöjd och blir mätt så nu sover han bättre och går upp i vikt som han ska och är uppe på sin födelsevikt. Helt sjukt han blir 14 dagar i morgon

Svar på tråden Vi med BF Juni 2015