• Kelsson1

Vi med BF Juni 2015

emtfb: Håller tummarna inför RUL (även om jag vet att det kommer att gå bra men vet också att det är pirrigt)
    Mitt är först på måndag så helgen blir låååång

Jamtlandstaus: Lite tråkigt att bli tvungen att berätta för att folk inte kan låta bli att prata förbi mun men roligt att få gratulationer
    Jag gillar inte heller sövning, blivit sövd en gång och för en kontrol freak var det inte roligt

Vincere & Karro80: Jag har valt att gå i gravidtröjor som visar magen sen flera veckor. Det här blir min sista graviditet så har tänkt att njuta fullt ut av magen som förhoppningsvis blir större den här gången

• Kelsson1

Loe: Väldigt fina bilder på din mage.

Jamtlandstaus: Jag har fått någon liten sammandragning ibland men inget ihållande och inte många åt gången.

• Kelsson1

Bra att du ringde, alltid bäst att diskutera med BM.
    Hoppas du får bukt med SD och får en lugn o skön graviditet resten av tiden.
    Klart man klagar om man är orolig och har ont/obehag.
    Håll oss uppdaterade.

• Kelsson1

Jamtlandstaus: Vi kommer att få en UL till för att jag hade begynnande havandeskapsförgiftning med dottern så de vill göra NOTCH (mätning ifall jag har risk att få det igen) så vi behöver inte boka in någon privat

ChiliFrö: Vi har en Emma Ljunga Classic Sport efter dottern som vi kommer att återanvända och eftersom dottern kommer att vara 3,5 år när nästa kommer så tror jag inte att vi satsar på någon syskonvagn

emtfb:

• Kelsson1

vincere: Håller tummarna!

Karro80: Har absolut ingen koll när det gäller syskonvagnar tyvärr. Annars är jag rätt insnöad på Emmaljunga, gillar verkligen deras vagnar.

• Kelsson1

ChiliFrö: Hoppas att försäkringskassan inte bråkar med dig nu. Jag hann inte ha havandeskapsförgiftning länge innan igångsättning så jag hann egentligen inte lida av det. Mest jobbigt efter förlossning när blodtrycket började stiga och jag fick medicinering.

Svar på tråden Vi med BF Juni 2015