• Kelsson1

Vi med BF Juni 2015

ChiliFrö: Håller med tidigare talare, BM kan väl inte diktera vem eller var du ska gå. Ring eller maila o stå på dig!

Karro80: Förstår dig fullständigt att du då inte vill föda hemma, vill inte jag heller även om det gick fort för oss.

• Kelsson1

ChiliFrö: Borde vara upp till var och en var man vill föda, alla är vi ju olika och mår bra av olika saker.
    Jobbigt att inte kunna ens få fram ett meddelande till den du vill, börja med att kontakta hennes chef och säg att så får det inte vara när de delar växel.

• Kelsson1

Karro80: Har några men vet inte om jag tycker att de är speciellt roliga, en är jag bara irriterad på (går inte att föra in negativ viktändring )

• Kelsson1

Jamtlandstaus: Jag mår fortfarande illa och sover bort största delen av dagen. Jag äter också väldigt lite kött nu till skillnad från när jag inte är gravid, blir mer illamående av det. Träna är totalt uteslutet när jag mår som jag gör men har gått ner i vikt när jag äter så dåligt

• Kelsson1

Loe: Förstår att du är upprörd och ledsen men jag tror inte att man ska ta ut sorger i förskott. Försök att lita på att bebis mår bra och var glad över att de upptäckte problemen nu, kommer säkert att gå bra. Varma Varma Kramar!

• Kelsson1

Loe: Det är andra graviditeten för mig så jag ser väldigt gravid ut redan även om det är bara tarmar o mage som putar ut och inte bebis

• Kelsson1

Loe: Jag har varit sjukskriven sen 28/10 och verkar bli bara fortsatt, mår fortfarande illa...

Svar på tråden Vi med BF Juni 2015