• Kelsson1

Vi med BF Juni 2015

Varför lär jag mig aldrig?
    Vi åkte till Ikea för att göra några småinköp och äta lunch. Jag höll på att avlida!
    Inte klarar jag längre av att gå mer än två steg! Gick mellan varven dubbelvikt över vagnen o maken var orolig för mig. Till slut gav jag upp o gick o satte mig i bilen, då var alla nöjda o vi fick inköpen gjorda .
    Ligger nu i soffan o funderar på att gå lägga mig i sängen o vila en stund.
    Så inga fler shoppingturer för mig innan bebis är här!
    By the way, tror jag att jag har haft mina första förvärkar , vet att det kan dröja länge än innan fl är på G men ändå ett steg i rätt riktning

• Kelsson1

Whizzer & Vincere: Tror inte att det är på G än på länge, var bara en riktigt svag värk som höll i sig en stund och sedan en till lite senare och inget sedan dess. Men hoppas på en hinnsvepning på onsdag hos BM och tjata till mig igångsättning hos läkaren på torsdag.

• Kelsson1

Visst har vi diskuterat fallande magar tidigare?
    Hur var det, har magen sjunkit för någon annan?
    Hur länge innan förlossning?
    Min mage har sjunkit drastiskt från igår till idag men inga andra "symptom". Så får väl anta att det ändå är ett par veckor bort än för mig

• Kelsson1

Vincere: Det var det jag tyckte att jag mindes att det är ett par veckor bort , vill gärna tro att bebis kommer tidigare men det lär han inte göra...

• Kelsson1

Frallanz: Har inte varit med om liknande men med dottern blev jag ju igångsatt så har ingen aning om det kan vara magsjuka eller förberedelse
    Håller tummarna för det senare.

billies: Verkar definitivt vara nära för dig nu .
    Ja de sparkarna är inte nådiga o då har jag moderkakan i framvägg men ropar högt mellan varven när han sätter igång med gympapass

• Kelsson1

Jamtlandstaus: Man behöver inte gå via gamla familjeliv för att hitta din tråd
    O hoppas att killen här är bara 6 dagar bort även om det är tidigt, är så pass less på graviditeten nu, VILL HA BEBIS o inte illamående!

• Kelsson1

Gsellen: Jag har egentligen inga känningar heller, tror att det jag har haft har varit önsketänkande för jag vill så gärna få ut bebis NU.

Famnen: Vilken tur att bebis snällt vänt på sig och fixerat sig.

Karro: Mysigt att kunna ligga o sova på förmiddagen när du får vakna så ofta på nätterna.

Ego: Jag sover dåligt på nätterna när jag har så svårt att andas så dagarna ligger jag i soffan o sover bort de

• Kelsson1

Jamtlandstaus: Har inte heller ork, sover bara hela dagarna. Låter dock som du har väldigt mycket ork järmfört med mig

Vincere: Håller tummarna att du får vara hemma på sonens födelsedag.

• Kelsson1

Jamtlandstaus: Tror nog att du behöver vara lite snäll mot dig själv o inte ställa så stora krav . Är totalt imponerad över att du har någon ork kvar alls, Själv är jag helt utpumpad av att ställt in ett par tallrikar i diskmaskinen o startat den .

Svar på tråden Vi med BF Juni 2015