• Karro80

Vi med BF Juni 2015

Jag jobbar som lärare så får se hur länge jag jobbar. Sist gick jag på semester 19/6 och sonen är född 6/8 så då hann jag ju vila ut innan utan att ta föräldradagar. Får se hur jag gör denna gång. BF är 15/6 så det är ju precis kring skolavslutningen i år. Sen beror det väl på hur jag mår också, men skulle gissa att jag jobbar till slutet av maj i alla fall om allt går bra.

• Karro80

Ja, vi får väl sätta lite fart på tråden så det händer något här! ;)

Jobbigt med illamående och trötthet. Själv går jag fortfarande och oroar mig för att jag inte känner något och att något ska vara fel... Funderar på att boka en privat VUL.

• Karro80

Vi har efter att ha funderat fram och tillbaka bokat VUL privat på måndag. Går ju som sagt och oroar mig lite för att jag inte känner något. Gjorde ett VUL på samma ställe med sonen efter att jag haft en liten blödning. Känns skönt att få veta om allt ser ok ut.

• Karro80

Degig mage här också! Kom aldrig i form efter förra graviditeten... Den känns dock lite större, men är nog mest för att jag gör allt för att försöka dölja den. Känns som om alla tittar där och tänker att "nu är hon nog gravid" men vill ju helst vänta ett par veckor minst med att berätta än... Svårt med kläder är det i alla fall! Byxor funkar, mest tröjor som är svårt.

• Karro80

Ska iväg på VUL. Det pirrar väldigt i magen.... Vill ju få se ett tickande hjärta och att allt är bra.

• Karro80
    ChiliFrö skrev 2014-11-24 21:10:52 följande:

Hur många har bebisen fortfarande som en hemlis och hur många hr berättat?

Vi ska försöka håll oss hemliga till julafton, då ska barnens farmor och mormor få var sin fotobok och ska då få lista ut och sprida hemlisen :)

Om det går att dölja så länge :P Är skeptisk då magen redan putar ;)