Halloj igen Brudar!!
Hjälp va länge jag varit borta känner jag!!
Välkomna alla nya!!
Här ha illamåendet släppt men har övergått till oförmåga att äta varm mat så här är en stående diet på mackor med jordgubbsmarmelad(BLÄÄ skulle aldrig äta de annars) Granny Smith äpplen och sallad.. Det är vd som går ner.. men det är några veckor sen blir det som vanligt.. var exakt som med tösen!
Har varit i diskussion med jobbet om hur dom vill lägga upp det och eftersom inte finns någonstans dom kan flytta mig i detta lilla familjeföretag jag jobbar på så kommer jag med största sannolikhet att bli avstängd från och med 16 dec.. Dock var det diskussioner i fredags om att jag tills dess ska sitta och skriva om alla arbetsinstruktioner och säkerhetsföreskrifter tills dess. så vi får se. Så tråkigt att lämna jobbet, känns som tiden går fortare och så men jag kommer ju ha tid att fixa litens rum iallafall och det är ju en helt underbr sysselsättning
Jag går in u vecka 12 imorgon och har varit hos BM en gång men då var labbet stängt så ska dit på onsdag igen och ta prover och så ska min sambo med och vi hoppas på att få hör lite hjärtljud