Vi med BF Juni 2015
Ja tänk vad olika vi alla är Olika är bra!
Vi hoppas kunna flytta hem nästa helg, vi har slutsamråd med kommun o kvalitetsansvarig på torsdag. Vi har snart bott i stugan 6mån... nu är det nog!
Brukar du sy mycket? Babynestet ser verkligen proffsigt ut!
Visst är det så :)
Okej, förstår att ni längtar hem nu. Men skönt att det inte är så lång tid kvar!
Nää jag syr inte så mycket, men har sytt kanske 10 babynest, så lite övning iaf. :) Syr du något?
Hej igen..
Skulle aldrig skrivit att allt flyt på och vi hade tur på fredag den 13... I måndags lunch grävde kommunen av vår internetsladd.. Ungefär samtidigt som min sambo började riva innertaket i vardagsrummet och inser att det är mögel, svamp och dolda fel i taket.. Tisdag kom snickarna för att titta och göra bedömning av just den takbiten och svaret va, kontakta advokat och antingen kräv fd ägare på del av renovering eller häv köpet detta hade dom tydligen gömt med flit och visste tyckte vår snickare.. så nu väntar vi på besiktningsman som ska komma denna veckan tror vi..
Min telefon gillar inte fl sidan så mina inlägg jag försökt skriva via den har inte velat publicera sig.. Kommunen "hade inte märkt" att dom grävt av vår sladd förrän torsdag em så vi fick inte tillbaka det förrän i fredags..
Igår hade vi en fd anticimex besiktningsman här som kröp på vinden för att se hur mycket mer som va skadat och de är hela baksidan av hustaket, dvs halva taket..
Hade iallafall sambon hemma hela veckan för han hade tagit ledigt så han skulle kunna hjälpa snickaren :)
Idag ska vi på ul iallafall. skulle varit där i förra veckan men dom ringde och avboka mig :O och flytta till idag..
Just nu har vi sämre flyt än nånsin...
Jo dom är ungefär som förut men håller i sig längre tycker jag och blir starkare.
Nu hoppas jag det vänder från och med idag!
Men nej! Vilket jävla oflyt, inte precis det man vill just nu.
Förstår inte hur man kan vilja lura någon på de där viset, tyvärr är det ju så ofta med hus överlag, ofta man blir blåst. :/
Kommer ni häva köpet? Hur mycket var skadat då? Hela råsponten? Takbjälkarna med kanske? :(
Åh drygt, du får försöka vila, så gott de går, förstår att denna situation inte hjälper så mycket. Fyfan. Nu kan det bara bli bättre!