Vi med BF Juni 2015
Snart är det juni och då börjar det dra ihop siffer de flesta utav oss!
Har ni börjat märka av några på-gång-tecken?
Snart är det juni och då börjar det dra ihop siffer de flesta utav oss!
Har ni börjat märka av några på-gång-tecken?
En fråga igen till er som fött barn... Jag har en värk var 10:nde minut och har haft detta ett tag. Kan jag fortfarande hålla mig lugn eller? :)
Whizzer: Tyvärr inga känningar men jag har rätt många veckor kvar men skulle gärna få ut krabaten rätt snart. Har du själv märkt av något?
Vi saknar någon/några på listan väl? Whizzer? Någon fler? ...om ni vill förstås! BF-lista 2 Juni Malin921, 2:a barnet, ? 7 Juni, billies, 2:a barnet, pojke 11 Juni Staffelove, (planerat snitt, BF 25/6), pojke 12 Juni emtfb, 2:a barnet, flicka 13 Juni minasmahjartan, 2:a barnet, flicka 13 Juni Vincere, 3:e barnet, flicka 14 Juni ChiliFrö, 2:a barnet,? 16 Juni Gasellen87, 2:a barnet, ? 16 Juni Frallanz, 1:a barnet, pojke 17 Juni Kelsson1, 2:a barnet, pojke 23 Juni Famnen, 1:a Barnet, ? 20 Juni Jamtlandstaus, 3:e barnet, flicka 20 Juni Huldran, 3:e barnet 28 Juni Mammamia86, 1:a barnet, flicka Födda 19 Maj (BF12 Juni) Karro80, 2:a barnet, FLICKA
Gick lite fort, Whizzer 26/6, andra barnet (flicka)
Varför lär jag mig aldrig?
Vi åkte till Ikea för att göra några småinköp och äta lunch. Jag höll på att avlida!
Inte klarar jag längre av att gå mer än två steg! Gick mellan varven dubbelvikt över vagnen o maken var orolig för mig. Till slut gav jag upp o gick o satte mig i bilen, då var alla nöjda o vi fick inköpen gjorda .
Ligger nu i soffan o funderar på att gå lägga mig i sängen o vila en stund.
Så inga fler shoppingturer för mig innan bebis är här!
By the way, tror jag att jag har haft mina första förvärkar , vet att det kan dröja länge än innan fl är på G men ändå ett steg i rätt riktning
Ska oxå till BM nu i veckan, ska börja tjata om hinnsvepning nu tänkte jag :)
Grattis till bebisarna, jättekul!
Hinnsvepning + färdknäpp var det som satte igång förra förlossningen... tror jag iallafall. Hinnsvepning hos BM på dagen, färdknäppande på natten och på morgonen satte det igång..
sen om det berodde på det eller för att det var 6 dagar över tiden, ja det kan man ju diskutera
Åh det där med namn är så svårt.. Första bebisen var ju en kille och då sa vi att det är mycket svårare med killnamn än tjejnamn.. hur många namnförslag har vi nu då när vi väntar på lillasyster? Nä just det, inte ett enda