vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
Kul att vi är så många "gamla godingar" från förra tråden . Oj vad vi stöttade varandra där när jobbiga dagar dök upp. Härligt!!
Själv är jag ju så tidigt i graviditeten så det är ganska overkligt fortfarande och mkt kan ske på vägen. Försöker tänka att efter 1 års försök utan plus måste det vara ett prima foster. Men som sagt inget man vet utan tiden får utvisa.
Allt blev verkligt idag när jag ringde mvc. Fick tid 15/12. Ville pricka in på mina lediga dagar. Ul 2/1. Tänkte dock lägga 700kr på ett privat vul innan inskrivningen. Även om det inte är någon garanti men iaf. Vc ska sköts mina thyreoidea prover fram till inskrivningen men har jag några frågor kunde jag ringa dem. Blev lite mer verkligt nu . Kommer kanske ej vara aktiv här så mkt innan allt Visar sig vara ok. Eller så kastar jag in mina funderingar ibland
Okej så vc sköter sköldkörtel provtagningarna. Hur ofta blir det då? Jag håller tummarna SÅ för dig nu. Det är tufft att kämpa så många månader.