vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
Tack för tipsen tjejer. Men väskan blev mer proppad . I vårt landsting måste man ha med blöjor. Får bara två st. Snåla Östergötland.
Igår fick jag förvärkar som gjorde ont och höll i sig 20 min. Satt och spelade med sonen. Blev att ta panodil ich då gav det med sig. Sen igen på kvällen men inte lika länge men mer ont än tidigare kortare förvärkar. Så jag hoppas på innan bf . Sonen kom 5 dagar innan men ingen garanti ned andra ändå, hehe. Maken fick lite panik i blicken när jag sa att jag hade ont. Kameran och hans grejer att packa är hans uppgift och ännu inte gjorda. Han har ett stort projekt som ska vara klart på fre och presenteras om 2 v. Han har lite annat att tänka på just nu, gah. Vet ej hur det blir om bebis kommer under dessa 2 v. Hans chef är också lite stressad då han vet att vi ska ha snart mitt i detta slutskede av projekt. Sen är det skönt med sem. Ska dock vara själv med sonen 1 v efter midsommar innan maken tar sem och då i v 38-39. Blir nog kul för oss alla , eller inte, heh.
Jag trodde vi fick blöjor (sthlm) men sen såg jag att dem tagit både våtservetter och blöjor från en av gåvopaketen från babybag/Libero. Förra gången vet jag att vi fick av sjukhuset. Konstigt.
Får ni inte gåvopaketen på ert sjukhus? Då kan ni ju använda dem och slippa packa ned.