Inlägg från: Cayenna |Visa alla inlägg
  • Cayenna

vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"

mom in the city skrev 2015-01-04 18:16:21 följande:

Ja, jag tror inte heller det blir några problem att dela. Eftersom det blir två killar tror jag tom. att de kommer tycka det är kul. Det är väl först i skolåldern som behovet av ett eget rum kommer tänker jag.

Men att pyssla med spjälsängen och hans små kläder får man ju göra ändå.

Jag delade rum med min syster till vi var ca 10-11år. Det gick jättebra och var kul. Efter det sov vi ändå tillsammans endel.

Jag var lite inne på ett lekrum och ett sovrum till våra små men det verkar inte som vi kör på det ändå... Men det går ju att ändra fram och tillbaka oxå förstås.
  • Cayenna
    737 dagar skrev 2015-01-04 19:57:55 följande:

Nej inget sex :/ inget som kan göra sönder nåt iaf..

Jag håller tummarna att allt ser bra ut och att du får en tid fort imorn. Styrkekram
  • Cayenna
    737 dagar skrev 2015-01-05 10:58:29 följande:

De trodde inte det skulle va någon fara men jag fick tid för ul på fredag.. Nu ska man bara härda ut tills dess.

Men så lång väntetid Om du bor i Stockholm hade jag sökt mig till gynakuten.
  • Cayenna
    737 dagar skrev 2015-01-05 13:34:48 följande:

Vi har en gynakut i Göteborg med, men där kan man bli sittande i 10 timmar. Då känns fredag närmare och jag slipper den stressade miljön. Får bli på fredag.

Okey, förstår. Har det bruna avtagit eller är det kvar? Håller mina tummar <3
  • Cayenna
    Lisa 236 skrev 2015-01-05 17:09:59 följande:

Hej hej hoppar in här......Känns läskigt att mina test ökar så lite.... vill ha starka test nu efter alla dessa 13 provrörsförsök  med 10 missfall så ska det bara gå.

Och ja de har gjort alla möjliga test de säger att vi inte direkt har några fel lite förhöjt immunförsvar som de dämpar nu med kortison bla. 

Men som sagt vill bara det ska gå.

Rädd att det ska bli missfall igen..... men inget tyder på det mer än att det inte ökar på som jag vill i styrka på gravtesten....

Ruvardag är alltså från dag dag man får tillbaka embyot ..... med tanke på bilder nedan. 

Första är ruvardag 12 det andra är ruvardag 14 Dock är det svårt på bild att få det att bli bra

Hej och välkommen till tråden som man får skriva av sig sin oro hur mycket man behöver.

Beklagar verkligen allt du gått igenom. Jag kan inte ens föreställa mig. Jag har "bara" haft tre ma/mf totalt varav två i rad, en bråkdel av det du fått gå igenom verkligen.

Jag håller tummarna att det är er tur nu!!

Sen vill jag säga att jag har läst att hormonerna stiger/ ökar med sin styrka var tredje dag. Jag har dock inte analyserat test för att se styrka så kan inte ge så mycket hjälp.
  • Cayenna
    Lisa 236 skrev 2015-01-05 18:13:15 följande:

Tack... att någon läser och svarar något hjälper hur mycket som helst TACK TACK

Dessutom så är testet starkare, men testa att testa var tredje dag och jämför. Hoppas kortison mm funkar för er nu!!
  • Cayenna
    737 dagar skrev 2015-01-05 18:53:26 följande:

Oj det måste va ovanligt! Har aldrig väntat mindre än 7 timmar.

Och min erfarenhet från gynakuten och akuten för andra åkommor är att det är rätt så dött tidigt på morgonen. Folk verkar mest satsa på andra tider än ju tidiga mornar. Men nu väljer du ju fredag så försök fördriva tiden på nåt sätt.

Inget rött alls väl? Kommer det och går det bruna eller är det hela tiden?
  • Cayenna
    Lisa 236 skrev 2015-01-06 17:39:29 följande:

Här går det nog åt skogen igen (((( varit inne och tagit blodprov idag BARA 35..... och är ju typ på BIM +5 och mina test är lika om inte något svagare idag. Blir såååå ledsen efter alla dessa 13 provrörsförsök och 10 graviditeter så hoppades vi så på denna.....

Nej Beklagar verkligen!!!! Är det helt kört eller jan det stiga?

Styrke kramar
  • Cayenna
    737 dagar skrev 2015-01-05 21:27:11 följande:

Nej inget rött alls.. Jag tog på mig svarta trosor o låtsas som att det inte finns..

Hur är det för dig idag då?
  • Cayenna
    Hannah8401 skrev 2015-01-06 16:30:42 följande:

Oj, vet du om missfallet i v 16 var då eller om fostret dött tidigare? Det verkar ju konstigt att få så många missfall, det måste ju bero på något! Tyvärr är det väl inte alltid så lätt att hitta.

Vilken ruvardag är du på idag?

Hur gammal är du förresten?

Inatt kände jag första sparken 16+3 idag?

Grattis till första sparkarna!!!
Svar på tråden vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"