vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
50 % är stort det också! Det går framåt.
50 % är stort det också! Det går framåt.
Hej tjejer=)
Hoppas att allt är bra med er..
Efter ett mf v5, ett ma v11 och efter ett misslyckat ivf försök (pga att jag har låg äggreserv för min ålder) så har jag lyckats o bli spontant gravid <3, plussade visst en hel vecka innan bim:)) är väldigt orolig men försöker att tänka på annat!!
Tack så mycket, Ahh verkligen, tur att man jobbar iallafall så att man kommer på andra tankar, eller aa jobbar ju på förlossningen & bb så bebis prat och syn blir de ju men man kan ändå komma på andra tankar!
Jag ringde faktiskt vår klinik där vi köpt våra ivf försök o meddelade att jag hade blivit spontantgravid så då sa hon att jag fick komma på ett tidigt ul, är då 7+4, sen har jag kontaktat Mvc privat och där skall jag med göra ett tidigt ul en vecka efter=) känns rätt bra:))
Bf 9 september
Aa jag känner de med, så d blir ett i V8 o ett i v9, sen kuben då..
Ja de är mitt första barn, man kan inte göra så mycket utan när äggen är slut så har du inga ägg o då får de istället bli äggdonation..
Man vet ju inte exakt när dem tar slut som sagt så de e bara till o leva i nuet.. De är de som gör mig stressad med, nu när jag äntligen lyckats bli gravid och om jag får missfall igen.. Kommer jag att lyckats igen? Osv... Mycket funderingar o oro som flyger runt i huvudet!!
Tack va gulligt, var du också orolig när du plussade? Hade du några symtom..? Jag är ju bara i V4+2 o känner bara molvärk till o från..
Måste bara berätta. Var på bio med sonen och åt innan. Då säger han helt avslappnat och ljudligt "kommer bebisen ut där man bajsar". Vi tar det sen sa jag lite snabbt. Sen berättade han att det kommer små partiklar i mamman och den som kommer först blir bebis. Vet inte alla vart han hört detta ifrån? Känns som jag måste ta det lite smidigt om hur iaf bebisar kommer ut någon gång. Kanske hittar någon bok. Men vill inte ha allt för detaljerad barnbok, som de som kom på 70/80 talet, hehe.
Dessa funderingar som snurrar i en snart 6 åring.
Förstår din oro!!!
Vi har med kämpat i två år och har inga barn=(( vad härligt, jag har ju molvärk mest på nätterna men några ggr under dagen med.. Önskar bara dessa veckor springer förbi, känns som de är en evighet fram tills dess!!
Jag försöker släppa min oro genom att förbereda för bebisen. Igår började jag mina inköp av tygblöjor och idag sydde jag första bodyn. Terapeutiskt det här!
Åh så mysigt att få göra ordning hans rum. Här kommer killarna få dela innan vi flyttar till något större så småningom så har inget barnrum att göra ordning tyvärr.
De bruna flytningarna är tillbaka :( blir att ringa BM imorgon o se om jag kan få ett ul, känner mig rätt orolig :(
Hej!!
Och tack så jätte mycket för att duhåller tummarna, det betyder jätte mycket=)
Idag har de vart en sådan Depp dag, om man bara kunde komma ifrån denna oro, egentligen kan man inte göra något åt detta utan händer de så händer det tyvärr:( sprungit på toa i ett o trott att de vart blod i trosorna..inte känt mig gravid.. Jag tror kanske jag behöver vända mig o prata med någon, eller va ni likadana??