vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
Spännande med bm besök och veta om det stämmer din känsla. Trycket mot blåsan blir onekligen större när dem ligger nedåt. Du får se till att bli uttorkad innan parkbesök.
Förra graviditeten köpte jag nästan inga mammakläder det funkar ju med vanliga tröjor, men då var alla vanliga kläder lite utslitna och lite töjda efter graviditeten. Så denna gången köper jag hellre några plagg på hm för dem sista månaderna. Känns på sätt och vis onödigt men jag tänker att jag kan ge bort dem sen till nån som blir gravid efter mig.
Jag ser oxå fram emot att handla efter förlossningen. Köper nog mer bebiskläder efter förlossningen än innan oxå precis som förra gången. Det blir ju så att dem sommarkläder storebror hade inte kommer passa i sommar på lillebror då dem blir födda olika årstider. Tur att jag gillar att shoppa.
För oss blir det ju också så att det inte stämmer med årstiderna och garderoberna så sommarkläder till lillebror får definitivt inhandlas. Men som du säger, det är ju bara roligt!