Patricia4 skrev 2015-01-28 06:27:22 följande:
Godmorgon
Med min som som nu är 7 år hade vi emmaljunga city crosd. Jättefin och jätte ..tung . Bytte ut den när han var 6 månader till en joggingvagn. Viking vagnarna är mycket smidigare, mindre och lättare. Vi bor i stan så däcken funkar bra. Jag joggar ( inte nu men annars) och går långpromenader och då måste jag ha en vagn som funkar. Eventuellt kompletterar vi med babytravels joggingvagn ( superbillig) när bebisen är större . Bara för joggningen ,den är o nödigt bred men jag gillar den vagnen också.
Till vikingen kan man köpa em såndär sidokorg som de har till bugaboo. Bra när man handlar med sig mjölk etc.
Jag har beställt min skötväska . Det blev en ju ju be. Ska hämta den från posten idag :)
Patricia4: vår son blir 6 år. Hade också en citycross med honom. Nu vill vi också ha en mer smidig vagn. Vintern -10 var riktigt mkt snö och de plogade jätte dåligt även inne i stan. Var då glad med fyra fasta då de med svängbara hjul gick baklänges med sina vagnar. Tänker att de blivit lite mer stabila på dessa år. Men ska åka till sådan affär efter rul. Och sedan se om man kan ha lite is i magen och hitta begagnat.
Här blev det lite jobbigt idag. De har redan för två v sedan lagt upp önskemål om sommarsemester. Alltid tidigt när man jobbar på sjukhus. Då sa chefen idag att hon efterhört om folk på mitt vikariat. Hur kan hon redan leta när jag inte varit på rul??!! Burr.