Inlägg från: Anna Collovin |Visa alla inlägg
  • Anna Collovin

Hur ska högklackade skor sitta egentligen?

Att tårna trycks ihopa i högklackat är ju inget man kan göra åt . Sen vet jag inte hur länge du gått i dina nya skor för dem flesta brukar ju klämma lite innan man gått in dem . Vill du ha högklackat så bara kämpa på är mitt råd fötterna vänjer sig efter ett tag har själv 10-12 cm klackar i stort sett alltid och ibland ännu högre jag hade jätte ont när jag började men nu går det hur bra som helst , 

• Anna Collovin
    Losan skrev 2014-09-29 09:57:57 följande:

Priset är inte allt. Ecco har en serie som heter sculptured, deras högklackade är fantastiska! En hel kväll stående/dansande är inga problem. Tårna trycks självklart ihop lite grann men de är så mjuka i skinnet att det inte ger upphov till obehag.

Ecco har väl inga högklackade har aldrig sett det . sculptured kan ju knappast räknas som det .
  • Anna Collovin
    Losan skrev 2014-10-03 10:17:17 följande:
    Det beror på vad man anser vara högt!? 75mm för mig är högklackat, för dig är det kanske ingenting...
    Jo det är klart men tyckte inte jag såg några där som ens är 75 mm sjsälv räknar jag 10cm och uppåt som högklackat
  • Anna Collovin
    Losan skrev 2014-10-03 21:05:47 följande:

Fast du räknar kanske inte dessa som högklackade...
    Nä dem räknar jag inte som högklackat .
  • Anna Collovin
    Benedicte12 skrev 2014-10-03 21:26:15 följande:
    Har du köpt de svarta Jimmy Choo skorna du ville ha?
    Nej tyvärr inte
  • Anna Collovin
    Losan skrev 2014-10-04 17:01:26 följande:
    Inte dessa heller? 
    Dessa var ju lite högre men kallar dem inte direkt högklackat
  • Anna Collovin
    Dess

Losan skrev 2014-10-04 20:19:50 följande:

Så en högklackad sko måste ha typ stilettklack för att klassas som högklackad? För dessa är 10cm höga.

Ser inte ut som 10 cm men beror kanske på vilken storlek dem är i. Dessa är med 10 cm men ser betydligt högre ut
Svar på tråden Hur ska högklackade skor sitta egentligen?