nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
Vilket cb ska man testa med tro? Veckoindikation eller det som blir plus?
Vilket cb ska man testa med tro? Veckoindikation eller det som blir plus?
Tack snälla ni! Vågar dock inte tro på det helt behöver ett CB först
Mensen kom idag så nu blir de till att använda äl-test.
Jag ser! Provade även att trixa och det syns! Har du något som är taget ovanifrån?
Vet inte hur detta funkar men jag tog detta i morse och de ser ju ut som ÄL.men jag hade ju min sista dag på mensen i fredags kan de vara äl ändå?
Fanns inga hjärtslag än och det är för tidigt att se sade läkaren. Hinnan var 8,5 mm så jag är typ i 4-5 veckan bara. Ska göra nytt om 2 veckor. Känns ändå oroligt
Kokos: Säkert bara tidigt, men förstår att det är pest att behöva vänta två långa veckor... Har läst massvis med trådar där folk varit på vul och bara sett en hinnsäck, sedan har man fått göra ett igen och då sett ett tickande litet hjärta.
Jag har varit väldigt inaktiv, mår rätt kasst. Mkt illamående och oro. Har bokat privat vul om två veckor.
Jag e måttligt frustrerad!!!
De e inte lätt att försöka träffa ÄL när man har en man som jobbar i Norge på veckorna!!
Vi har haft sex nu innan han åker och jag skall ha ÄL på tisdag nu hoppas jag att de tar sig trots allt denna gång :$
Malvik: Vecka 10, 9+1 idag tror jag. Tiden sniiiiglar sig fram. Har fått Lergigan comp som verkar hjälpa jättebra mot illamåendet, märker rejäl skillnad. Fast iband tycker jag nästan det känns bra att må illa, då oroar jag mig inte lika mycket. Aldrig nöjd...!
Haloj tjejer gick in i vecka 9 igår och mår jätte illa,ska se om det finns något på Apoteket mot illa mående någon som kalaskrogar kan rekommendera något?????
Malvik/ Runt vecka 6 kom det och så fort jAg äter eller dricker så kommer det upp är ju rätt matt just nu på det . längtar tills det går över har inte inskrivning förens den 9/12 :( så kan inte be om något annat just nu
Hjärta sågs på vul <3 v.6+6
Jag är i v 11 och mår ff illa och kräks till och från, äter också lergigan utan full effekt. Har jag tur så går det över när som helst! har fått sett "Roffe" 3 ggr på VUL ( senast för en vecka sedan) och allt har sett bra ut trots lite blödningar i början. Jag håller mina tummar och tår för att ni får ett plus snart!
Lite dålig bild men äntligen ett plus :)
Så himla glad :)