• Malvik

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Muffins81 skrev 2014-10-12 10:36:01 följande:

Jag plussade i torsdags på BIM-2 ungefär. Sprang till apoteket på lunchen och köpte gravtest, kollade direkt när jag kom hem på kvällen och fick ett plus. CB digitalt visade gravid 1-2 igår. Nu håller jag tummarna för att detta går vägen...isåfall blir det bebis i slutet av juni ungefär. smile1.gif

Åh vad roligt, grattis!!! Jag och min man är på gran Canaria med svärmor och hennes sambo. Har ÄL i dagarnas så det blir väl till att smita iväg för att få till det!
  • Malvik
    Staffelove skrev 2014-10-15 10:57:17 följande:

Dagens Rfsu Test, jag är Gravid. Äl testen gjorde susen;) phpEkU6Jr65562.jpg

Åh!!! Stort grattis från gran Canaria!
  • Malvik

Nu år vi hemkomna efter en underbar vecka på Gran Canaria. Jag tror att jag hade ÄL den 15-16 och prickade in det ganska bra. Det jag blir lite fundersam över är att jag idag fick en ljus ljust färgad flytning idag som hållt i sig hela dagen nästan. känner ju inte min kropp så väl efter sju år med hormonspiral... I alla fall så ska jag försöka vara tålmodig till den 1/11 som i sådant fall borde vara BIM +2.

• Malvik
    Staffelove skrev 2014-10-19 18:53:32 följande:

Malvik/ håller timmarna för att det var en Nidblödning:)

Det är ju ytterst sällsynt så det skulle jag inte tippa på... blir mer orolig att det kanske inte var ÄL jag kände i ons-Tors och att kroppen inte riktigt kommit igång efter spiralen. Men som sagt, tids nog får vi veta...
  • Malvik
    Staffelove skrev 2014-10-19 19:15:54 följande:

Malvik/ jag har haft det vid alla mina graviditeter utom denna. Har varit som ljus rosa/ beigt lite slemmigt som en flytning och sedan inget mera:)

Ja, precis... Lite svagt beigeaktigt till färgen. Jag har aldrig haft det av mina fyra grav och eftersom jag läst att det ska vara väldigt ovanligt år det inget jag hoppas på, men om du haft det 3 av 3 så höjdes ju statistiken! kanske att jag hoppas lite ändå...
  • Malvik

Välkommen "lillabambi"!

En vecka sen ÄL har gått, tänkte att jag skulle ta detta försök med ro och inte stressa... Hade planerat att vänta till minst BIM. +2, om jag ens skulle hinna dit. Lättare sagt än gjort! Nu sitter jag och räknar efter alla möjliga teoretiska möjligheter tillsatt testa pos vid en ev lyckad befruktning. Hopplöst! Hur sjutton ska jag klara mig ifrån att testa på BIM+2 som är om 10 dagar????

Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?