nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
Vaknade idag med ännu tyngre bröst. Inte mig emot men oj. Denna gången mina bröst har blivit tyngre och bredare är vid 3 dagar efter förlossningen när mjölken rann till.
Vaknade idag med ännu tyngre bröst. Inte mig emot men oj. Denna gången mina bröst har blivit tyngre och bredare är vid 3 dagar efter förlossningen när mjölken rann till.
Min mobil är hopplös Haha. Som den stavar. Den enda gången ska det stå Haha. Om jag är skengravid så är detta ju en trevlig bieffekt
Nä har några hemma men nä känns som att slänga testen i sjön innan det gått några dagar över. Sen blir man ju så sjukt besviken när det blir negativt och då kommer nästa sjuka tanke, nä men jag kanske testade förtidigt och så börjar man hoppas i onödan.
Haha usch va bitter jag låter :)
Det är därför jag typ skäms för mig själv här Haha. Man borde ju känna på sig vid detta laget Haha. Jag kan inte minnas att jag har ens har testat innan bim förut och min magkänsla säger att jag är gravid men vågar inte lita på den riktigt och kommer dö av skam inför mig själv om jag är skengravid Haha
Haha. Jag har fått lite olika grejer som att brösten har växt och blivit tunga. Känner knappt mina implantat längre. Idag fick jag typ äl flytning men ska ha mens imorgon eller på onsdag. Och jag hittar knappt livmodertappen Haha. Är van att kolla den efter tiden med hormonspiral tiden då man letade efter trådarna. Så jag va bara nyfiken och nu va den mjuk och långt upp så jag trodde den försvunnit Haha. Sur och trött så sambon undrade vad som flugit i mig. Så Japp. Känner mig skengravid Haha. Dock har mina bröst aldrig vuxit under några grav innan tyvärr Haha. Bara när mjölken rann till efter förlossningen . Sambon är helt säker på att det är en liten Hugo där inne och jag är kluven Haha. Vill jag för mycket? Men inte kan jag väl ha äl 2gånger utan att ha mens emellan iallafall haha. Så långt kan jag ju inte vara när cykla
Ojda. Det hade jag ingen aning om att man kunde. Visst min mormor fick tvillingar och min dotter föddes med 2 moderkakor troligtvis va det en tvilling oxå från början.
Näääää det va ingen sperma utan som vatten och vi hade inte sex igår. Hoppas att det är gravid tecken.
Jag jobbar oxå mycket jour nätter och du kan då lista ut vad jag gör Haha
Japp. Haha. Finns flera såna Haha. Jobbar alltid 13-09 när jag jobbar och jouren startar kl 22så då går Google varmt Haha
Fast jag jobbar inte varje dag. Haha
Vad jobbar du med då om man får fråga?
Aha. Låter som en spännande och väldigt intressant och viktigt jobb