Inlägg från: zandraa4848 |Visa alla inlägg
  • zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Idag har vi varit på rul och blev flyttade bakåt fem dagar så bf är nu 13/12. Men vi fick reda på att vi väntar en liten tjej till. :)

Måste säga att nu När vi gått ut med de så har reaktionerna bara varit positiva. De ända är nån som undrar hur vi skall få plats men men de löser vi ;)

• zandraa4848

Tack för alla grattis :)
    Ser fram emot andra halvan av denna resan.

Vanilla: hoppas du hittar en passande lösning där du kan göra båda :)

Sen välkommen till alla nya oxå

• zandraa4848

Hej hej alla hur får de för oss?

Själv går de sakta framåt. Vecka 24 i morgon och en hel del problem med foglossning och lågt blodtryck. Men annars mår vi fin fint. Skall till bm i morgon och höra hjärtljuden för första gången.

• zandraa4848

De går sakta framåt här oxå. Vecka 26 (25+3) . Värsta graviditeten hittills och det kommer verkligen bli den sista. :/
    Kraftig foglossning, illamående och magkatarr. Det få min rygg att vilja gå av på mitten.
    MEN det kommer nått gott ut av allt de här sån tur är :)

• zandraa4848
    RobzMarley skrev 2015-09-11 21:23:49 följande:
    Skönt att kunna släppa fokus lite smile1.gif .
    Jo, testade pos igår! smile1.gifphpylOXAb72537.jpg
    Gud va roligt stort grattis till er :)
  • zandraa4848
    Nawifa skrev 2015-09-29 18:38:10 följande:

I söndags föddes vårt fjärde mirakel två månader för tidigt med ett urakut kejsarsnitt. Han kämpar fortfarande för att lära sig andas själv, vi hoppas att han snart ska slippa sladdar och slangar vår lilla prins. Han vägde 2300 gram och var 45cm lång. Världens finaste pojke.

Å grattis till erat underverk. Vilken tur att han mår bra. :)

Hur kommer de sig att det blev så akut om man får fråga?
  • zandraa4848
    Nawifa skrev 2015-10-03 13:37:41 följande:

Tänkte testa att lägga upp en bild på vår lilla kämpe. Han är 33 graviditetsveckor nu. Kämpar på med sina lungor men han är så tapper vår lilla krigare. Anledningen till att han föddes var att jag fick en propp i moderkakan och den började lossna, så lillen riskerade att få syrebrist där inne och jag hade fruktansvärda smärtor i min mage

Oj va hemskt men vilken tur att allt har gått bra och ni mår bra trots allt.
    Håller tummarna för att det skall fortsätter gå bra för eran lille kämpe <3
  • zandraa4848
    Vanilla ice queen skrev 2015-10-25 18:45:28 följande:

Måste ju posta här också. ÄNTLIGEN!!! Räckte visst med ett inskrivningssamtal på fertilitetsmotagningen Hoppas bara den vill stanna nu.

Gud va roligt för er :) jätte grattis
  • zandraa4848
    Vanilla ice queen skrev 2015-11-01 21:18:09 följande:

Fick missfall i torsdags tyvärr. Nya tag men börjar bli riktigt less på detta...

Förstår att de måste vara hemskt att behöva gå igenom de du går igenom. Skickar styrke kramar och hoppas verkligen ni kan få hjälp nu <3
  • zandraa4848
    Längtan efter nr 4 skrev 2015-11-08 07:54:51 följande:

Hej hoppar in lite här... Fick mitt 3 e barn i juni och nu har jag dom senaste veckorna blivit jätte sugen på en 4a. Har inte haft dessa starka känslor efter dom andra två grav men nu är dom väldigt starka och vet inte redigt hur ja ska göra.

Nån mer som suttit u samma sits?

Varken ja eller mannen är mot att få fler barn. Men de ja tänkter är kommer man orka och klara de ekonomiskt? Är de för.tätt?

Mina är födda -10,-13 o -15

Jag har ett år mejlen min tvåa och trea och de va inga större Problem. Och nu e dom bästa vänner så jag e glad att dom har varandra :)
  • zandraa4848
    Ledilnaan skrev 2015-11-09 13:39:51 följande:

Undrar om jag också får vara med här? Har tre pojkar sedan innan, födda -06, -08 och -09 och förra månaden gick min man äntligen med på att skaffa en fyra.
    Misstänker att det har tagits sig på första försöket, brösten gör riktigt ont och nu har även mensvärken börjat. Har bim på fredag, men tänkte nog ta ett test redan på onsdag, för jag kan inte hålla mig.

Välkommen :)
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?