Inlägg från: zandraa4848 |Visa alla inlägg
  • zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

smyg skrev 2015-03-03 20:55:02 följande:

Har också testat testlagret -- bortkastad pengar, såg aldrig streck!!!

Jag e oxå missnöjd med testlagret ÄL testen visar samma hela tiden även när cb visat pos.
  • zandraa4848

Denna månaden skall jag köra cb ÄL test funkar inte de så låter detta med att tempa som ett alternativ att prova. :)

Har ni som tempar märkt skillnaden vid ÄL?

• zandraa4848
    sweetheart80 skrev 2015-03-10 13:28:04 följande:
    Jag håller med dig helt och hållet. Denna tråden är absolut min favorit. trodde aldrig jag skulle bli så besatt av att bli gravid som jag är nu haha.

Men jo. kan ju inte tänka på annat Haha. Så torsdag nästa vecka är ju bim och tiden går baklänges. Sen sitter jag och tänker på om jag ska testa då eller vänta tills sambon kommer hem. Han sticker imorgon redan och är borta minst 10dagar. Hur hade ni gjort?? Han säger att jag kan testa själv och meddela honom på telefon men jag tycker det känns lite knasigt. Men tror inte jag kan hålla mig heller haha
    Ja jag håller med det känns lättare att ta ett negativt besked och fortsätta planera å prata med alla här i gruppen den har varit tippen :)

Jag har så dåligt tålamod så jag hade testat innan han åket och sen testat igen om de e lite tidigt nu. Jag testade och meddelade min man på telefon förra gången. Han jobbar i Norge ju så jag har inte tålamod att vänta in honom ;)
  • zandraa4848

Hade ÄL i fredags enligt cb digital och jätte ömma bröstvårtor. Fortfarande ömma men inga andra symtom håller tummarna för en bäbis i födelsedags present.

• zandraa4848

Jag har Bim torsdag den 2 april jag med men den kan diffa nån dag eller två så jag brukar hinna med 3test per månad för att inse att de inte ät något så skall verkligen försöka hålla mig och testa nästa helg om det går haha ;)

• zandraa4848
    Nawifa skrev 2015-03-29 19:50:10 följande:
    Okej :) mina är rätt små, minsta fyller ett på fredag, men jag tror man löser det. Största är 7 och sen har vi en femåring. :)
    Mina är 10, 5, och 6 och minan jobbar i Norge så jag drar lasset på veckorna så kommer han hem torsdag Kväll och åker söndag kväll. Men de känns som att en till kommer inte bli en större utmaning än vi klarar av :)
  • zandraa4848
    Nawifa skrev 2015-03-30 10:50:31 följande:
    Nej precis vi är väldigt vana vid att han reser och har redan rutinerna inne. Sen kan det bli tufft om han måste åka där i början när bebisen är nyfödd. Jag har fått veta nu att jag kommer bli tvungen att bli snittad denna gång också, lite sorgligt känner jag eftersom mina första två förlossningar gick så smidigt, men då jag har stor blödningsrisk och moderkakan lossnade när jag födde lilltjejen för ett år sen så vill dom inte riskera samma drama igen. Det är för mitt och barnets bästa men ändå känns det lite sorgligt.
    Nä jag håller med sån tur e har han 10veckor föräldraledigt via jobbet eftersom han inte får ta ut här hemma i Sverige. Så de jag känner mest är att jag vill inte att han är i Norge när det väl är dax att åka in..

Tråkigt med snitt enda fördelen är ju att man kan planera lite just när dom är borta så mycket.
  • zandraa4848

Värk och mollvärk i livmodern är de växtvärk eller är de att jag skall ha mens snart...

Brukar inte känna nått av mensen så hoppas hoppas funderar på att testa i morgon om de fortfarande värker.

Brukar känna av i brösten om det är något men dom är bara lite ömma och inte som när jag plussat innan..

Vad tror ni?

• zandraa4848
    Carolaj83 skrev 2015-03-30 12:45:21 följande:

Zandra vi har bim samma dag och jag har också som mensvärk idag. Men vågar absolut inte testa än. Blir så sjukt deppig av alla negativa tester :-/

Jag håller med att de e sjukt deprimerande men sorgligt nog har jag börjat vänja mig :/

Får se i morgon hur jag gör...
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?