Smutsiga sanningar om SD!
Elake skrev 2014-11-25 14:06:32 följande:
Vad är det för källor ni vill ha redovisade från SDare?
Och varför kan man inte vara anonym i detta forumet?
En sak jag tycker är lite märklig med sverigedemokrater - och det gäller inte bara "Fia" - är att det påstås så mycket men när sen någon vill ha en källhänvisning, ja då blir det tyst, alldeles tyst.
Jag menar vi vanliga svenskar, vi har ju för vana att belägga våra påståenden, alternativt erkänna att vi hade fel.
Tror du att det kan finnas en särskild SD-kultur som liksom vuxit upp ur fenomenet att många sverigedemokrater aldrig fick lära sig att ta ansvar för sina handlingar som barn och heller inte förmått göra detta som vuxna?
Kan det rentav vara samma kulturella fenomen som kan vara en del av orsaken till att SD-riksdagsledamöter är så enormt överrepresenterade avseende brottsdomar?
Jag menar - har man aldrig fått lära sig egenansvar så är ju risken överhängande att det tokar till sig på ett eller annat sätt.
Kan det rentav vara därför så många sverigedemokrater reflexmässigt skyller allt från att de drabbats av nageltrång till den globala ekonomiska utvecklingen på invandringen?
Att du inte kan vara anonym beror på att TS valde att lägga tråden i en del av forumet där man inte kan vara anonym.