Trx skrev 2022-02-24 18:10:41 följande:
Inte alls. Det är en rimlig förklaring till varför det ser ut som det gör.
Anledningen till att SD växt så pass mycket är problemen som uppstått. Gängkriminalitet, segregation, förnedringsrån, hat mot svenskar, intressekonflikter mm. De flesta sverigedemokrater är helt vanliga människor. Men engagerar sig inte poltiskt pga människor som dig som bara spyr ut hat och lögner.
I din primitiva svartvita världsbild håller jag SD-linjen och är förstås ond. Det komiska i det hela är att du inbillar dig att du är moraliskt överlägsen när din inställning enbart är hatisk och destruktiv. Mycket hade varit bättre i samhället idag om man kunnat ha en nyanserad diskussion. Ett mångkulturellt samhälle är inte enkelt.
SD skyller allt som oftast sina egna tillkortakommanden på andra. Den mest uttjatade är att folk inte "vågar" rösta på SD och att SD "egentligen" är mycket större och representerar "folket".
Tjoflöjt. Röstandet är anonymt så dra den om Rödluvan och vargen.
Vi lever i en demokrati och jag får ogilla SD och SDs politik PRECIS så mycket jag vill och det får du tugga i dig. Vad du inbillar dig att jag inbillar mig är inte bara irrelevant utan fullständigt ointressant.
En gång kan man ha överseende med, men jag anmäler personangrepp om personen framhärdar.