Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Smutsiga sanningar om SD!

FDFMGA skrev 2014-12-09 09:18:21 följande:
    "Jag trodde du var övertygad SVP. Vill du sitta under SD-flagg"

t.sr.se/1wtesRP
    "över tygad" *facepalm*
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    nihka skrev 2014-12-12 19:09:58 följande:
    Motion om registrering av invandrare är inlämnad av SDs järngosse Kent Ekeroth.

Invandrare ska registreras efter nationalitet och ursprungsnationalitet om de blivit svenska medborgare. Registreringen ska också omfatta andra generationens invandrare födda i Sverige, alltså personer med en eller båda föräldrarna födda i ett annat land än Sverige.

För närvarande lyder lagen:

5 § Uppgifter om en person får inte behandlas enbart på grund av vad som är känt om personens ras eller etniska ursprung, politiska åsikter, religiösa eller filosofiska övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexualliv."

www.riksdagen.se/sv/Dokument-Lagar/Ovriga-dok.../

Nästa steg, en särskild symbol på identitetshandlingar och kanske en för rocken också?
    Kanske en ansiktsbild på en viss kvinna på rockslaget? Ni vet Babben Larsson? {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Dorian Ertymexx
    Velouria skrev 2014-12-13 12:42:46 följande:
    Nu kommer SDs rasism fram.

mobil.dn.se/val/nyval-2015/sd-vill-registrera.../

Det intressanta är att det är en jude som uttalar sig om "raser". Oh well, han behöver inte leta länge för att hitta kriminella med annan ras än den "vita rasen". Hans egen mor är ju en dömd kriminell och av en "annan ras" än den "vita rasen". Och själv är Ekeroth ett fan av att hota folk med järnrör. Tydligen, enligt hans logik, går kriminalitet i arv. Dessutom skall det också appliceras på hela rasen för att förstå samhällsutvecklingen och värderingarna (som uppenbarligen finns i blodet) Och Ekeroth är jude....Vad kan man dra för slutsatser om "raser, om man skulle använda familjen Ekeroth som exempel?

Kent är ju så korkad och vilse att jag tycker synd om honom...Dock skulle han göra jobbet ännu lättare för Hitler om Hitler levde idag.
    Skulle vara kul att höra det KRÄNGCKHTa ramaskriet och se de slitna offerkoftorna om man kom med ett exakt likadant förslag - fast om Sverigedemokrater!! Demon
  • Dorian Ertymexx
    Carlssson skrev 2014-12-13 20:15:20 följande:
    Sedan när är det ett brott att ha en förälder som inte kommer från Sverige? 
    Sedan SD fick minsta att säga till om. Lika oväntat som att vår kommer efter vinter, alltså.
  • Dorian Ertymexx
    FiaMedFunkk skrev 2014-12-14 01:03:26 följande:
    Eh, va? Det florera ju redan en undersökning om SD:are och kriminalitet på forumet.

Oooops. Du tänkte inte riktigt hela vägen där. Okej, vi förlåter det. Låt synapserna jobba vidare.

Skrattande
    "En undersökning" är inte samma sak som att registrera folk. Långt ifrån. Så hur var det nu med att "inte tänka hela vägen" sa du?
  • Dorian Ertymexx
    FiaMedFunkk skrev 2014-12-14 00:59:32 följande:
    Ja, sen vaknade du ur lådvinskoman.
    Aha. Så du menar att SD inte fått inflytande nu? De har inte just skapat regeringskris?
  • Dorian Ertymexx
    Sensitiveguy skrev 2014-12-14 01:54:00 följande:
    Det centrala är ju inte det, utan att sverigedemokrater brukar påpeka att invandrare ofta lever i arbetslöshet men glömmer bort att det är väldigt utbrett bland SD-anhängare också.
    Fast nu glömmer du den gyllene regeln hos SD: Om invandrare är arbetslösa eller gör något dumt så är det för att de är onda, lata snyltare. Om SD-are är i samma sits är det förstås invandringens, "PK-medias" och "sjuklöverns" fel. SD-are är immuna mot eget ansvar serru. Drömmer
  • Dorian Ertymexx
    edwin47 skrev 2014-12-14 02:59:31 följande:
    Dorian, förlåt. Antar att du försöker ragga. Bra där, i så fall. När du fått komma till, kan vi ju slappna av. Då är det ju läge att ringa upp vilken lokalsnut du har inpå. Bara för att dubbelkolla dina siffror. Inte för att du är en total idiot. Skulle jag aldrig säga. Ibland undrar jag bara varför vänstrn tycker det är ok attljuga. Borgerligheten står och kliar sig i nacken.
    Borgerligheten kanske inte ska tala så högt om att ljuga, med förnäma sanningsböjare som Annie Lööf, Carl Bildt, Fredrik Reinfeldt, Anders Borg och många andra i eliten. Även om ingen av dem kommer i närheten av SDs ordvrängar.

Ragga? Mig veterligt är de bara män i den här tråden? Eller folk jag inte vet könet på. Oavsett så, nej, jag raggar inte här. Finns bättre ställen för det.
  • Dorian Ertymexx
    Biffus skrev 2014-12-17 22:28:31 följande:
    Och är inte invandrarna arbetslösa så heter det att "invandrarna tar våra jobb". Drömmer
    Precis. Det pratas om ekonomi och brottsstatistik och ökade klyftor - men i slutändan handlar det nästan alltid om att få ut "svartskallarna" som det så "fint" hette för inte så länge sedan.

Det tragiska är att de tror att vi inte ser igenom deras taffliga försök till rökridåer! Det enda jag inte förstår är, om de nu är sååå emot PK, varför kan de vara anti-PK och erkänna att de är rasister? Eller är inte det PK kanske!? {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Dorian Ertymexx
    FiaMedFunkk skrev 2014-12-19 21:12:57 följande:
    Vissa sitter fast i tiden. Du verkar sitta fast i 1988.
    Ja, SD verkar onekligen fast i sent 1800-tal.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!