Inlägg från: Biffus |Visa alla inlägg
  • Biffus

Smutsiga sanningar om SD!

Måste svara på detta...

FiaMedFunkk skrev 2014-11-14 21:45:08 följande:
    21 är väl lika tidigt oavsett vilken kväll det är? Eller har du problem med tidsrymden?
    För de som lägger sig samma tid varje kväll, ja. De flesta som jag känner lägger sig senare på fredagar.
    Att folk anmäler inlägg är ju givetvis inte mitt fel, utan anmälarens. Vore konstigt att utesluta konsekvenstänk?
    Hade inte du skrivit saker som bryter mot reglerna så hade inläggen inte tagits bort. Det är givetvis ditt fel att inlägget tas bort, det är inte anmälaren som har skrivit inlägget.
    Tja, hade din nätarmé här på forumet inte känt sig kränkta över ens blotta närvaro, så hade man ju kunnat få ha inlägg ifred, utan klåfingriga kommunisthens som ska styra den lilla verklighet de kan.
    Jag tänker inte ens nämna SD- och nazistarmén här... 

• Biffus
    Diktator skrev 2014-11-15 20:16:50 följande:
    nu är förvisso bonniers känd för att vara judar. om du läser något över huvud taget om bonniers så börjar det alltid med att de är judar.
    Jaså? Jag sökte på bonnier AB på google. 

På Bonnier AB:s sida "om oss" finns inte ens ordet jude/judisk med. Länk

På wikipedias sida finns inte heller ordet jude/judisk. Länk

Inte heller på nationalencyklopedins hemsida... Länk

Inte heller när Bloomberg Businessweek skrev om dem. Länk

Om man söker på "Bonnier jude" så får man dessa resultat:

Nationell.nu (nationalistisk tidning) 

Lite mer från nationell.nu

En blogg som heter "bonnierhotet"...

Flashback

Radioislam.org

Mer radioislam

Nordisk.nu

Nyapolitiken.biz

Det säger mycket om var du läser...
  • Biffus
    Svt skrev 2014-11-16 00:32:34 följande:
    Vi tar en länk, eller två, som är godkänd av PK-maffian då:
    Judisk bakgrund
    www.aftonbladet.se/nyheter/article11787264.ab
    sv.wikipedia.org/wiki/Bonnier_(sl%C3%A4kt)
    Fast om man läser det du skriver ("nu är förvisso bonniers känd för att vara judar. om du läser något över huvud taget om bonniers så börjar det alltid med att de är judar.") så har jag tydligt motbevisat detta. Det står inte alltid att de är judar. Det finns inte ens med på de första google-sidorna när man söker på dem. 
  • Biffus
    JoBa skrev 2014-11-16 10:23:18 följande:

Vad är SD-arnas förklaring? Jo, det vanliga martyrskapet:

"Buhuu dumma media granskar bara oss och ingen annan. Egentligen är tio procent av alla andra partiernas ledamöter också dömda för knark- och våldsbrott men det finns det inga data som stödjer eftersom Bonnier är ett judiskt namn."

Och efter det där brukar de lägga in en rad med artiklar om vad aftonbladet, expressen m.fl. har fått fram om de andra partierna. Det är roligt Tungan ute
  • Biffus
    Gert skrev 2014-11-16 11:56:18 följande:
    Men du hymlar om brottskulturen inom sjuk-klövern.
    Brottskulturen? Du menar den enda personen i hela "sjuklövern" som blev dömd för licenssmitning? Om det är brottskultur så har jag inte nog starka ord som kan beskriva brottsligheten inom SD. 
  • Biffus
    Elake skrev 2014-11-16 16:15:37 följande:

Vad är det som är så svårt att förstå? Det är enkel matematik!
    Om du har en stor grupp människor där nästan alla hatar SD. Och samma grupp dessutom har en oproportionerligt stor summa pengar och resurser att tillgå, till skillnad från SD-anhängarna, så är det självklart att denna stora rika grupp också lyckas kartlägga SD-ledamöterna bättre, än vad SD-anhängarna kan kartlägga 7-klövern för deras dömda brott.
    Så enkelt är det, och du kan inte förneka detta faktum.
    Det är därför det som ni länkar till inte är relevanta undersökningar, eftersom jämförelserna mellan SD och 7-klövern när det gäller brott, bygger på undersökningar som har haft helt olika förutsättningar.
    Förstår du nu Nihka?

Det är inte partierna som har granskat SD. Jag själv sökte på varenda riksdagsledamot för att hitta vilka som var dömda för brott. Jag blev inte betald och jag sökte noggrant om alla. 
  • Biffus
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 20:59:10 följande:
    Min herre menar givetvis av sittande riksdagsledamöter...

För annars blir det lite genantSkrattande
    Ja, jag har sökt på samtliga nu sittande ledamöter. Resultatet finns tidigare i den här tråden. 
  • Biffus
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 21:10:10 följande:
    Ville bara förtydliga att det givetvis inte rör sig om samtliga politiker, utan enbart riksdagsledamöter.
    Ja, fast det hade jag iofs redan skrivit, så det är snarare en upprepning... 
  • Biffus
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 21:10:10 följande:
    Ville bara förtydliga att det givetvis inte rör sig om samtliga politiker, utan enbart riksdagsledamöter.
    Biffus skrev 2014-11-16 21:12:52 följande:
    Ja, fast det hade jag iofs redan skrivit, så det är snarare en upprepning... 

Jag skrev att det handlade om riksdagsledamöter i inlägg nr 140, 357 och 503. Om du misstror mig så kan du kolla upp det själv
  • Biffus
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 21:44:34 följande:
    Jag har lärt mig att det är en fundamentalt annan forumkultur här än på andra forum. Här bejakas minsann total postanarki och har man en gång för 1 år sedan hävdad något, så är svararen mest dum som inte har letat upp det gamla citatet.

Men det är väl kanske därför ni är här och tjatar? Eftersom inget vettigt forum skulle acceptera er.
    Jag har skrivit det i alla inlägg där jag har hänvisat till det inlägget. Jag skriver inte om det inlägg som inte har med det att göra, och jag loggar inte in på andras konton för att skriva det i alla andras inlägg.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!