Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka

Smutsiga sanningar om SD!

FDFMGA skrev 2018-06-22 00:47:54 följande:

Ännu en sverigedemokrat som radikaliserats.

Man kan se samma tendens här på FL där SD-pöbeln gapar om sådant som att Löfven borde fängslas eller liknande exempel på att antidemokratiskt tänkande från de här figurerna.

i länken om en medarbetare till Åkesson, tillika riksdagskandidat som på SD-sajterna avpixat och Fria Tider uttryckt förhoppningen om att moskér ska brinna.

www.expressen.se/nyheter/bystedt-lamnar-sd-efter-hatinlaggen/

Blir kanske petad för syns skull och sedan in som en jojo som den här som kallade Schyman för "slampa" och sa att hon "förmodligen gillar att bli tagen med våld".

Nu står Gunnar Håkansson på valbar plats på SDs kommunlista för Orsa så man kan rösta in honom. Han ser det som en comeback:

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/dalarna/petades-av-sd-ledningen-nu-ar-hans-namn-ater-pa-valsedeln

Om du vill behålla min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    KillBill skrev 2018-06-26 22:46:11 följande:
    Det vidriga är att så här ser det ut i var och varannan kommun där SD har varit representerade.
    Hur vet du det?
  • nihka
    KillBill skrev 2018-06-26 23:36:38 följande:
    Under den gångna mandatperioden så har SDs stolar gapat tomma i ett stort antal kommuner. Möjligtvis har de SD politiker som inte varit aktiva inte heller plockat ut ersättning men säker kan man inte vara. Jag hoppas att media kollar upp detta noga.
    Den som inte sköter sittuppdrag ska inte heller ha arvode för uppdraget. Många stolar har gapat tomma för att det inte funnits någon att fylla dem med eller så är det SDare som blivit politiska vildar. De som har en stol, inte kommer med plockar ut arvode borde granskas och sedan bli återbetalningsskyldiga. Avbetalningsplan om de inte kan hosta upp stålarna direkt!
  • nihka
    Padirac skrev 2018-07-10 10:22:38 följande:

Björn söder kämpar med näbbar och klor för att hans uttalande om nationer inte ska förvanskas - men det han skriver i sitt försvar är att delar av Sveriges befolkning ska assimileras och inte ska ha rätt till sin identitet och kulturKräks  

www.aftonbladet.se/debatt/a/1kbAeq/sd-motstandare-tolkar-min-syn-pa-judarna-fel

"Varför har jag då lyft dessa frågor? Jo, därför att Sverigedemokraterna anser att dessa erkända minoritetsnationer skall undantas från allmänna assimileringssträvanden. De skall alltså kunna bibehålla sina egna identiteter och tillhörighet till den erkända minoritetsnationen."

Det måste ju svida som fan för SD att göra undantag i sin assimileringspolitik. Det går ju totalt på tvärs med allt de står för.

Hycklare.
  • nihka
    Gabbe75 skrev 2018-07-12 21:59:42 följande:
    Alternativ för Sverige är ingen kopia av SD. Ser man inte skillnaderna måste man ju vara totalt blind!
    Nu var det Kasselstrand som kallades för en arg SD-kopia inte partiet. Ser man inte skillnad mellan en person och ett parti måste man ju vara totalt blind!
  • nihka
    Gabbe75 skrev 2018-07-12 23:06:25 följande:

Brottsbalkens 5 kapitel handlar om ärekränkning, där förtal ingår. Det står att om "Den som utpekar någon såsom brottslig eller klandervärd i sitt levnadssätt eller eljest lämnar uppgift som är ägnad att utsätta denne för andras missaktning, dömes för förtal till böter."

Är brottet grovt kan domstolen döma till böter eller fängelse i högst två år.

Jaha du. Så SD är brottsliga, klandervärda och/eller föremål för din missaktning om du anser att den som drar en parallell mellan Kasselstrand och SD gör sig skyldiga till detta.

Du vet väl att det är straffbart att säga sådant. Fy dig! Fy!
  • nihka
    Gabbe75 skrev 2018-07-13 00:12:44 följande:

SD är klart bästa partiet i Sveriges riksdag. Sedan om de är bästa partiet ska jag låta vara osagt. SD kommer med all säkerhet bli största pari i riksdagsvalet.

Dina SD-halleluljahrop passar ypperligt om sektlknade SD i en tråd om "Smutsiga sanningar om SD".

Tack för din medverkan!
  • nihka
    Gabbe75 skrev 2018-07-13 00:49:53 följande:
    Tills det inte dyker upp något bättre parti i riksdagen så. Varsågod och håll till godo! Skrattande

SD siktar mot 30% i valet 2018, egen majoritet i valet 2022.
    Det gör även alla de nya (utbrytar)partierna som ställer upp i hösten val för första gången och vill åt SD-röster.

Alla får säkert precis som de vill: 30%+30%+30%+30%.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!