Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka

Smutsiga sanningar om SD!

tobbe01 skrev 2017-11-15 07:33:51 följande:
    Ja jag orkade inte plöja igenom de 3193 inläggen innan tyvärr!
    Inte trådstarten heller vad det verkar.

Hade du något att säga om tråden ämne?
    Om du vill behålla min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Draken55 skrev 2017-11-20 16:18:35 följande:
    Den är på det stadiet att man inom S inte vågar erkänna sin inblandning.

Allt är så känlisgt , det blir lätt så när man försöker inbilla sig själv och andra att man har nån slags Higher ground inom moral..
       Hyckleri, synonymt med vänstern.
    Socialdemokraterna avvecklade rasbiologin
    Socialdemokraterna anklagas fortfarande för att ha instiftat det ökända Rasbiologiska institutet i Uppsala. Men det var ett tvärpolitiskt riksdagsbeslut som Hjalmar Branting (S) liksom högerledaren Arvid Lindman deltog i. Däremot var det ett socialdemokratiskt beslut att avskaffa institutet. Först 1936 till gagnet och 1958 till namnet, påminner författaren Dan Korn.
  • nihka

Nu har SD-Lars Hanssson betett sig så illa över så läng tid att SD anser att det är dags att göra sig av med honom. Orsaken är inte hans dåliga uppförande för då hade man tagit tag i det för länge sedan utan för att hans uppförande har börjat påverka förtroendet för SD:

"det dåliga ryktet för SD på det lokala planet nu påverkar förtroendet för partiet även på riksnivå".

https://www.expressen.se/gt/sd-topp-hotas-av-uteslutning-/

• nihka
    jjj hhh skrev 2018-01-22 21:35:14 följande:
    Du menar att SD har ett förtroende att försvara?
    Nej, jag menar inte det utan SD menar det. Du får väl läsa artikeln innan du kommenterar.
  • nihka
    jjj hhh skrev 2018-01-22 21:47:16 följande:
    Finner inte SD så intressanta.
    Vad gör du här då?
  • nihka
    KillBill skrev 2018-01-31 20:41:07 följande:

Haha skandalerna inom SD upphör aldrig.

SD-topparna i Göteborg, Jörgen Fogelklou och Björn Tidland, tvingas nu lämna sina jobb som politiska sekreterare.

- De har sysslat med lite grejer som man inte ska syssla med, säger Lars Hansson, kommunalråd för Sverigedemokraterna i Göteborg.

www.expressen.se/gt/sd-toppar-tvingas-bort-har-sysslat-med-oegentligheter-/

Sveriges mest kriminellt belastade riksdagsgrupp behöver ju ett brett rekryteringsfält och det verkar inte finnas någon brist på personer som sysslar med "oegentligheter" på SD-gräsrotsnivå.
  • nihka
    KillBill skrev 2018-02-04 12:06:51 följande:

SD politiker hävdar att terrordådet på Drottninggatan är icensatt av sionister och att Akilov i själva verket är en judisk sionistagent..

www.facebook.com/anette.sarkany/posts/10155373785367879
    Detta är så enormt jävliga stört att det bara inte finns. SD-politikern hävdar ju till och med att ingen dödades och kommenterar särskilt den 11-åriga flickan som dog som en bluff. Som om närstående inte har nog med att hantera flickans död utan sån här skit ska vara tillåten att sprida.

Äcklad är vad jag blir! 
  • nihka
    KillBill skrev 2018-02-04 12:06:51 följande:

SD politiker hävdar att terrordådet på Drottninggatan är icensatt av sionister och att Akilov i själva verket är en judisk sionistagent..

www.facebook.com/anette.sarkany/posts/10155373785367879
    Ser nu också att SD-konpirationsteoretiken går all-in med snack om Masons och MK-Ultra.

Att en 11-åring har fjärilsörhängen måste ju vara suspekt

Har inte SD någon typ av screening innan de släpper in folk på förtroendeposter? Det kan ju inte vara okänt på ett så litet ställe att en person svajar duktigt i sin verklighetsuppfattning.
  • nihka
    FDFMGA skrev 2018-02-03 10:57:30 följande:
    Fast det är bara att konstatera att detta inte tycks ha någon effekt på stödet till SD, inte bland dem som redan är sverigedemokrater åtminstone, däremot så innebär nog den oförblommerade rasismen att partiet har ett tak någonstans kring 15 procent.
    Men hur gör de med sin djupa schism inom partiet gällande judar? Någon gång måste väl denna fråga explodera i deras ansikten?
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!