Smutsiga sanningar om SD!
Rättegången mot SD-Ekeroth fortsätter.SR fortsätter att direktrapportera:
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=6721587
- Vi kan se att människor är friskare än någonsin, skördarna större än någonsin. Man behöver inte vara jättedeppig över utvecklingen. Men man måste ta i beräknande att vi kan få en temperaturökning."
Jimmie måste nog företa en rejäl utstädning av SD i god tid före valet. Sverigedemokraterna är på god väg att bli landets mest skandaldrabbade parti.
Här finns många pinsamheter för partiets många motståndare att skjuta in sig på i valrörelsen.
Ett parti, som så självgott försöker spela rollen av riksdagens "enda oppositionsparti", bör akta sig för att själv ha alltför många dolda skelett i garderoben, när valrörelsen brakar loss. Åtskillig undersökande journalistik är redan på gång.
Hur många fler genanta avslöjanden tål SD?
Den tråden ni har skapat här är bara ännu ett "strutsbeteende". en slags narcissism i er egna upplevda godhet men som är dumhet.
En total meningslöshet.
Ert dravel om SDs svinaktigheter och rasism är i många detaljer korrekt men ni missar själv målet med 100% FÖGA FÖRVÅNANDE.
SD existerar i sin nuvarande storlek inte för att det finns 25% nazister i Sverig.
AKB gjorde rätt när hon försökte närma sig SD, men ack så dåligt förarbete hon hade gjort.
Minns ett avsnitt av Uppdrag granskning för en del år sedan när man var ute i svenska valstugor med dold kamera och då fick man höra sanningen från sossar och moderater.......! Skulle det som dessa juveler uttalade sagts av SD:are så skulle det blivit ett liv utan like och det skulle visats i repris varje vecka och tjatats om i det oändliga. Finns på YT "uppdrag granskning, rasismen i valstugorna". Jag tycker faktiskt SYND OM de stackare som blev utsatta och som med moderat-M:et i bakgrunden säger saker om invandrare som får det att knorras i nacken och man sträcker sig efter skämskudden som hör till datorn (liten kudde) hohohohohohohoho
Nu har det hänt igen..
www.expressen.se/kvallsposten/sd-toppen-fick-sjukpenning-samtidigt-som-hon-jobbade/
Den trista sanningen är att 7-klövern har tvingat folk till kanterna genom DÖ. Förlåter aldrig den s.k "högern" för detta och vi lider fortfarande på grund av den överenskommelsen. Så om man inte vill rösta på någon av dessa 6 partier som svek sina väljare så finns det i princip 3 alternativ. V, SD eller F!.
Jag vill ha ett totalstopp på invandring tillsvidare och en liberal regering. Så jag antar att jag får flytta härifrån