Smutsiga sanningar om SD!
Äntligen!!!
Äntligen!!!
SD har haft en brokig bakgrund när partiet var i bebisstadiet. Men det är ljusår från var partiet står idag. Det vet även de flesta motståndare, som hela tiden ska rapa samma gamla 80-talsfloskler. Hade de varit i samröre med nazister idag i någon större utsträckning, så varken jag eller särskilt många röstat på dom.
Anser jag? Vadå anser, vilka har du som belägg för detta? Hur många, när, var?
Klart man kan. En del rasister röstar ju på S.
Eftersom ni envisas med att dra upp SD:s förflutna konstant. Skulle vi då inte få ta upp VPK:s förflutna?
Eftersom ni envisas med att dra upp SD:s förflutna konstant. Skulle vi då inte få ta upp VPK:s förflutna?
Haha ja självklart? Vem har förnekat det?
Rasister kan stödja alla partier om dom vill. Inget hindrar dem. Det är rasisten själv som förlorar att rösta på SD, SD vinner på alla röster de får. Liksom alla partier. Men varsågod, där har du mitt erkännande. Rasistar KAN rösta på SD. Varsågoda alla rasister.
Alla muslimer kanske inte förtrycker kvinnor aktivt. Men det jag läst av Koranen och Hadither, så anser jag att min kritik är befogad. Men det finns säkert moderata, mer sekulära muslimer i väst, även om de som verkar synas mest inte är det.
Jo, det vet ju du såklart, eftersom du har statistik över antal rasister i landet samt deras partisympatier?
Varför föra en dagisdebatt?
Jag skulle våga sträcka ut hakan så långt och hävda att jag troligtvis är en av de mest historiskt lärda i denna tråd. Kanske hela forumdelen.
Sen kom den magiska siffran 25 år sedan. Finns den där magiska gränsen vid 20 år? Så att vi alla vet vilket årtal ni ska sluta med nazistsympatihetsen angående SD?