Inlägg från: Sensitiveguy |Visa alla inlägg
  • Sensitiveguy

Smutsiga sanningar om SD!

FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 22:56:24 följande:

Vänta lite nu. Har du återigen missförstått? Okej, vi testar en tredje gång då. JAG visste inte att forumet på Familjeliv fanns innan 2013. Det var den första gången jag någonsin besökte hemsidan och kom i kontakt med forumet.

Kan det bli mer pedagogiskt?

Har du ordbearbetningssvårigheter? Efter att du, 2013, blev medlem, hur svårt var det då att ta reda på hur länge forumet hade funnits? Jag menar, finstilta texter i all ära, men svårt är det inte i detta fallet.
  • Sensitiveguy
    Sensitiveguy skrev 2014-11-16 22:56:24 följande:

Jag ingick inte i den aktuella diskussionen, utan bara följde den med nöje vid sidan om.

Och för att använda ett av dina "grepp", så ska jag lägga orden i munnen på dig (det du skulle dö för att få replikera med): "Som vanligt tror PK-sekten att fakta kan vistas med skratt och etiketter som 'nasse' och 'rasse'".

Man baxnar ju...

Viftas bort *
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 22:59:30 följande:

Vad är det här för blöjreplik? Skulle jag ha sagt det där, eller varför vill du tillskriva mig något du själv hittar på?

En del av oss har ju faktiskt lite fler hjärnceller än andra...

Ja, precis. SD-sektens hjärnsubstans är tydligen så bristande att allt reduceras till att handla om ynkliga tilltag som "Inte är jag rasist " och dylikt. Du är inget undantag.
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 23:04:01 följande:

Jag kanske kunde göra en video och lägga upp på tuben. Typ en vlog. Prata lite om min hund, mina gardiner och sedan förklara hur jag råkade halka in på FL.

1000 gilla?

Av SD-anhängarna? 100 K likes.
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 23:08:28 följande:

Men förstår du fortfarande inte?

Jag vet att du gör, men försöker rädda ansiktet. Tyvärr kom du fel in i spåret och kommer snart halka ur. Så kan det gå.

Som jag trodde, du hade svårigheter med ordbearbetning.
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 23:10:16 följande:

Den intellektuella eliten har talat. Ett väl formulerat inlägg.

Funderade du länge över det, eller va det mest i ren affektion?

Ja, för somliga av oss saknar man ju förmågan till trovärdighet. Men det kommer, var inte orolig.
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 23:30:19 följande:

När kommer bokstavskombinationen med sitt fördömande? De måste ju vara rasister?

Och där kom det! "Mina argument tog slut så jag lägger påstådda åsikter i munnen på mina meningsmotståndare".

Tragiskt ju...
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 23:32:03 följande:

Nej, nu tog du allt i? Inte får man lära sig att länka och granska källor i grundskolan?

Gymnasiet kanske.

Jo då, det får man visst. Missat att det finns något som heter inlämningsuppgifter som man stöter på i årskurs 8 och 9 och tidigare?
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-17 01:29:11 följande:

Jo, för det har ju du aldrig gjort...

Mycket sällan, om inte aldrig. Jag använder mig helt enkelt inte av självförsvarsmekanismer när jag debatterar, till skillnad från dig.
  • Sensitiveguy
    Elake skrev 2014-11-17 01:38:05 följande:

Där har vi det klockrena hyckleriet!

Nihka är väldigt bra på att tala om hur hon vill att det ska se ut. Men jag är enormt säker på att hon är den sista som kommer ställa upp som en "god man" nu när flyktingbarnen behöver henne som mest!

hd.se/inrikes/2014/11/16/gode-man-racker-inte-till/

Förklara gärna varför du inte ställe upp som god man Nihka. Nu har du din stora chans att visa var du VERKLIGEN står!

Så du, Elake, är alltså en god man? Något annat går det ju knappast att tolka av inlägget.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!