Inlägg från: FiaMedFunkk |Visa alla inlägg
  • FiaMedFunkk

Smutsiga sanningar om SD!

Sensitiveguy skrev 2014-11-17 02:24:58 följande:
    Så detta är en välgörenhetsinsamling? För vilken välgörenhetsorganisation arbetar du månntro?

"Dra undan biståndet nu! - Sverigedemokraternas egna "hjälp"-organisation." ?
    När man vill verka solidarisk, så behöver man inte leva som man lär. Det vet vi.
  • FiaMedFunkk
    nihka skrev 2014-11-17 02:29:18 följande:
    Du vet inget och du kommer heller inte att få veta något.

Släpp nu din fascination med min person och tillför trådens ämne något i stället.
    Helt korrekt. Jag var dövblindstum med bipolära syndrom och växte upp med Downs syndrom. Så jag vet absolut ingenting.

Vilket år är det? Finns månen ens i omloppsbana runt jorden?
  • FiaMedFunkk
    Sensitiveguy skrev 2014-11-17 02:29:12 följande:
    Pack? Det var ju fullständigt avslöjande för vilken människa du är...
    När IS krigare eller folkmördare äntrar gränsen så vill du säkert benämna dessa som "människor". Jag tycker annorlunda.
  • FiaMedFunkk
    Sensitiveguy skrev 2014-11-17 02:35:50 följande:
    Du är alltså INTE engagerad humanitärt? Men tar till ett sådant retoriskt grepp på andra? Allvarligt, finner du dig ens själv trovärdig?
    Nej, jag är inte direkt en stor humanitär. Kreativ och tänkare. Men inte humanitär. Hemsk som jag är.

Om jag skulle sadla om till humanitär, så skulle jag resa runt och bygga skolor för utsatta barn i olika världsdelar. Faktiskt något jag funderat på. Har faktiskt bidragit med 11 000 kr. till en skola i Laos.
  • FiaMedFunkk
    Sensitiveguy skrev 2014-11-17 02:39:15 följande:
    Är det för övrigt någon hjälporganisation som förordar att man bör skänka HELA sin lön till humanitära ändamål?
    Halva då? En enstaka halvlön är ju inget? Fast då blir det kanske inte någon ny vinterjacka eller de där krogbesöken.
  • FiaMedFunkk
    nihka skrev 2014-11-17 02:44:17 följande:
    Jag trodde du förstod av kontexten att det betydde du vet inget OM MIG eftersom det var jag som var ämnet för dina spekulationer.

Är det inte dags för dig att ge dig innan du fullkomligt sänker dig själv?
    Klart jag förstod. Men det vet du redan. Tänkte mest sänka mig till er intellektuella nivå. Men jag tror du har rätt, det är nog dags att sova, börjar bli mosig i huvudet.

Ska ju vakna vid runt 11 och klia mig i naveln.
  • FiaMedFunkk
    Jonas07 skrev 2014-11-21 15:31:43 följande:

[quote=74374711][quote-nick]Biffus skrev 2014-11-20 22:48:22 följande:[/quote-nick]Kent Ekeroth:

"Någon som vågar sig på en gissning vem som ligger bakom bomberna i Norge? [...] Nej jag kommer inte kalla er islamofober."

"Jepp, snacket om ?fritidsgårdar? och sånt är bara dumma sosseursäkter för det invandrarvåld som de, tillsammans med Alliansen, importerat i 40 års tid till vårt land."

"Sverige tar emot mena-folk, blir gång på gång belönade med; våld, hot och otacksamhet."

"Det är en väldigt stor skillnad. om en afghan kommer hit och våldtar någon, och om hon dessutom gör rätt för sig sen, det är väldigt stor skillnad. (...) Det har ju inte drabbat någon... person... över huvud taget" (om hans mamma, som dömdes till fängelse och 5 års näringsförbud för grovt skattebrott och grovt bokföringsbrott)

"Invandrarna välkomnas med boende på slott. Detta är tacken vi får. Vi borde tacka dem hejdå med utvisning ? på livstid såklart."

"Varje dag förvånas man över hur många ursäkter som måste finnas för att PK ska kunna fortsätta inbilla sig hur bra invandring och mångkultur är. Bara massa MEA-gäng överallt som rånar, bränner, våldtar, mördar och förstör."

"Araber drivs av ett hat, en önskan om döden"

Björn Söder:

"Vad är det som säger att den s k normaliseringen slutar med att bi- homo- och transpersoner skall normaliseras? Varför inte personer som begår tidelag (sex med djur) eller pedofili? Dessa sexuella avarter är inte normala och kommer aldrig att vara normala."

"Kännetecknande för ett samhälle i upplösning är hyllandet av perversioner och dekadens. Så har det varit genom historien och nu visar det sig med all tydlighet även i vårt land. Perversa tillställningar hyllas av etablissemanget som om de vore vilka nöjestillställningar som helst. Perversa och onaturliga läggningar lyfts fram av massmedierna och politikerna som normaliteter och de nästan slåss om att vara den som skriker högst till försvar av dessa sjukliga jippon." (om Pridefestivalen) 

Jimmie Åkesson:

"Muslimerna är vårt största utländska hot sedan andra världskriget"[/

Ja men jag gissade också att det var muslimer som gjorde det i Norge. Sedan att jag och Kent hade fel är väl inget konstigt. Detsamma som jag gissar på att det är Ryssar i Sthlm skärgård. Inget konstigt. Gissa får man väl göra?

Om fritidsgårdarna vet jag faktiskt inte va han mena. Men om det är en ursäkt att det finns bilbränder, stenkastning, upplopp etc i det nya spännande mångkulturella Sverige pga fritidsgårdar verkar ju lite konstigt.

Vi tar emot mycket menainvandrare ja, och då är det tråkigt att många belönar Sverige med det uppförande som är olagligt i Sverige.

Det är väl självklart att det är sjukt att en våldtäktsman och en skattebrottsling får nästan samma straff. Sedan att dom flesta överfallsvåldtäkter (77% enligt Brås rapport) är invandrare är ju bara sant.

Angående boende på slott så är det nog taget ur ett sammanhang. Dom måste ju gjort något brottsligt annars så finns det ju ingen anledning att skicka ut dom. Sd har mycket invandrare i partiet och Kent har aldrig sagt att dom skall skickas ut.

Angående Mena igen så jag håller med han. Att vi dagligen drabbas av våldtäkter, stenkastning, bilbränder i detta mångkulturella fiasko är självklart tråkigt. Det trygga Svenska Emil i Lönneberga samhället finns inte kvar längre tyvärr.

"Araber drivs av hat." Kan jag inte försvara om du inte lägger ut hela dialogen som fördes när han sa detta.

Det Björn söder sa är inte så slipat. Vad är normalt? Men tydligen har inte homosexuella tagit illa vid sig för Sd är största partiet hos dessa personer. Och anledningen till det är tror jag för rädslan för Islam hos homosexuella.

Kan hålla med om att Pride gick över styr. Va alldeles för mycket råa saker om sex och där gick barn med sina föräldrar. Helt sjukt!!

Att muslimerna är vårt största hot kan jag nog hålla med om när man tittar på vad som görs i denna religions namn. Sedan när tex moskeerna granskades här i Sverige så kom man ju fram till att 90% förnedrade kvinnor i form av månggifte, slå sin fru och våldtäkt( den enda gången kvinnan fick neka sex till mannen var när hon hade mens, hedersvärt!). Kolla på ug det var ett fruktansvärt reportage. Sedan den imam som sa nej på allting han fick sparken. Så visst är Islam oroande.

Allvarligt, kan du inte lära dig att citera korrekt? Det där är nästintill oläsbart. Just sayin.
  • FiaMedFunkk
    Biffus skrev 2014-11-21 19:36:04 följande:
    Det trygga Emil i Lönneberga-samhället har aldrig funnits. Det är en saga. 
    Jo, det har funnits. Det var en realitet på 70 och 80-talet. Men för er som är födda efter den förglömda folkhemstiden, så kan ju närhistoria te sig aningen skärrande. 
  • FiaMedFunkk
    Biffus skrev 2014-11-21 20:00:33 följande:

Jaså? Ge belägg för det.

Nema problema. Om du specificerar vilken info eller data du accepterar, så bidrar jag gärna med adekvata källor.

Vi kan ta brottslighet, filmer från landsbygd, foton, filmer, empiriska bevis, anekdoter.
  • FiaMedFunkk
    Biffus skrev 2014-11-21 20:46:13 följande:
    Ge belägg för ditt påstående. Riktiga källor. Punkt. 
    Okej, Emil i Lönneberga då: 

Fast sådant har ju aldrig funnits.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!