• nihka

Smutsiga sanningar om SD!

Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

• Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • RebeckaZ70

Läser på andra ställen att det jublas över att SD verkar tappa 3 platser i kyrkovlet. Det som verkar glömts bort är att lightnazisterna i AfS tagit lika många.

Another wild hearted woman
  • KillBill
    RebeckaZ70 skrev 2021-09-20 13:59:32 följande:

Läser på andra ställen att det jublas över att SD verkar tappa 3 platser i kyrkovlet. Det som verkar glömts bort är att lightnazisterna i AfS tagit lika många.

Nej SD + AfS är tillsammans mindre 2021 än SD i kyrkovalet 2017.
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • RebeckaZ70
    KillBill skrev 2021-09-20 14:09:58 följande:

Nej SD + AfS är tillsammans mindre 2021 än SD i kyrkovalet 2017.

OK. Jag bryr ju mig egentligen väldigt lite om vad som sker i den krympande svenska statskyrkan, men ser det ändå som problematiskt att lättnazister får inflytande i någonting överhuvudtaget.
  • KillBill
    RebeckaZ70 skrev 2021-09-20 14:47:43 följande:

OK. Jag bryr ju mig egentligen väldigt lite om vad som sker i den krympande svenska statskyrkan, men ser det ändå som problematiskt att lättnazister får inflytande i någonting överhuvudtaget.

Men du måste hålla med om att det är positivt att SD och AfS tillsamman backade!
  • RebeckaZ70
    KillBill skrev 2021-09-20 15:05:59 följande:

Men du måste hålla med om att det är positivt att SD och AfS tillsamman backade!

Att SD minskar gör ingenting. Däremot är det otrevligt att det verkar som att något ännu värre tar plats.
  • nihka
    RebeckaZ70 skrev 2021-09-20 14:47:43 följande:

Det var över 20 år sedan som Svenska kyrkan upphörde att vara statskyrka. Det är kanske samma lightnazister som bara bytt parti. De ursprungliga AFSarna var ju utbrytare från SD.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • KillBill

Sverigedemokraterna briljerar

• KillBill

Vilken samling amatörer..

Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!