Smutsiga sanningar om SD!
Kerbal space program 1.5 släpptes igår, men jag kan multitaska.
Kerbal space program 1.5 släpptes igår, men jag kan multitaska.
Och vips så är partisympatisörerna en del utav de smutsiga sanningarna om Sverigedemokraterna. Rimligt, mycket rimligt.
Undra hur många fall utav våldtäkter, misshandel och dylikt som man kan applicera på regeringspartierna på samma vis. Hmm..
Nej, rätt ska inte vara rätt! - icke.
Och så har då ännu ett av SD:s hyllade vänpartier visat sitt rätta jag, polska Lag och ordning (PiS) är ett likt SD nationalkonservativt parti.
Nu är man på väg att helt avskaffa mediafriheten, vilket givetvis var helt väntat, och det lär komma många fler inskränkningar i Polen som drabbar yttrandfrihet och mötesfrihet, och givetvis de mänskliga rättigheterna, allt för att hindra oppositionen att synas och höras.
Vi har redan sett det i Ungern, även där har SD sin motsvarighet i regeringspartiet (Fidesz) även det likt SD ett nationalkonservativt parti.
Så ni anhängare av SD, ni vet vad som väntar oss om SD får makten i Sverige, då kommer mediafriheten och mötesfriheten att försvinna, och att de mänskliga rättigheterna skulle respekteras kan ni glömma.
Att SD kommer att köra över dom har SD:s Kristina Winberg med all önskvärd tydlighet deklarerat i en Tv-intervju.
Tack-o-lov så är det bara en minoritet av SD:s anhängare som verkligen stöder SD, den övervägande majoriteten gillar bara dimridån/lögnerna som finns i SD:s partiprogram.
Så dom finns det gott hopp om att de kommer att överge SD i ilfart, när sanningen väl går upp för dom.
Och sanningen kommer alla vi andra att hjälpas åt at ge dom, och det i god tid innan nästa val.
Undrar jag med, fattar heller inte vad svaret senare har med saken att göra.
Får nog skicka det till Polens och Ungerns regeringar och få det förtydligat., dom bör ju veta om jag förstår Digestive rätt.
Jag är ledsen men jag fattar inte vart du vill komma med inlägget. Jag förstår inte heller kopplingen till SD.
Fattar fortfarande inte vart du vill komma, kvotering är ju den absoluta motsatsen till vad de styrande i Ungern, Polen eller för den delen SD vill veta av.
För alla dessa partier är det enbart lagar som är styrmedlet, och noga handplockade personer som inte ifrågasätter utan bara lyder, så fjärran från kvotering det ö.h.t går att komma.
Kontroll vill alla partier ha, utan den så har dom ju ingen makt, eller utövar nån makt.
Det vi måste se upp med, är hur politikerna tillskansar sig den kontrollen, och hur dom sen gör för att få behålla den.
I det finns det avsvar vi som företagare och privatpersoner alltid måste försöka hjälpa till med, annars kan inte våra myndigheter klara sitt jobb.
Alltså, va?
Jag ställde en uppriktig fråga om syftet med tråden och har överhuvudtaget inte diskuterat politiska partier i Polen.
Jag misstänker att du gjorde misstaget att tro att jag är en övertygad SD-sympatisör som tänker försvara SD i vått och torrt och genom att skriva något om partiets samarbeten i EU trodde att jag skulle gå i försvarsställning.
Du trodde fel.
Jag ställde en fråga och jag tror att du delvis (omedvetet) besvarade frågan genom att omedelbart börja hacka på mig utifrån vad SD gör och inte gör.
Den här tråden är alltså en tummelplats för människor med vänsterextrema sympatier där alla som inte dansar med i anti-SD-valsen får etiketten "SD" klistrad på sig vare sig de vill det eller ej och oavsett de är vänsterpartister eller moderater.
En visa i tiden, som beskriver den svenska statsfinansens stora nuvarande framgångar, nåt vi Sverigevänner gläds så mycket åt.
Bättre och bättre dag för dag
bättre och bättre dag för dag
Bara solsken hjärtat rymmer
strunt i sorgerna och alla bekymmer.
Om än stämningen är svag
så sjung med välbehag.
Ah ah ah ah ah ah ah.
Det går bättre och bättre dag för dag.