Smutsiga sanningar om SD!
Vilka djävla as dom är dessa Sverigedemokrater: www.expressen.se/nyheter/falska-budskap-sprids-till-flyktingar/
Vilka djävla as dom är dessa Sverigedemokrater: www.expressen.se/nyheter/falska-budskap-sprids-till-flyktingar/
Jag rekommenderar dig starkt att titta på Richard Walls inlägg i kommunfullmäktige.
Där kan du höra när Richard berättar att en del av "tiggarflickorna"ser väldigt bra ut och om en kvinna vill skaffa sig ett badrum så gör hon det. Richards uppfattning är att "tiggarflickorna" ska profitera på sitt sköna yttre.
O ja, ett flertal ggr, det finns t.o.m listat i vilka frågor det är, googla så hittar du det säkert.
Nej jag menar i sakfrågor som dom röstat mot vad dom själva sagt sig vilja med sin politik.
Jag råkade ramla över det här: cornucopia.cornubot.se/2015/05/sverigedemokraterna-stoder-oftast.html säger väl en del om hur SD agerar, men ger ingen klar bild.
Obs, koppla inte ihop mig med den där sidan eller vad som sägs där, jag änvänder bara länken för att visa att det är fler som reagerar över hur SD röstar i Sveriges Riksdag.