FDFMGA skrev 2014-11-14 20:55:49 följande:
Minns du ditt eget inlägg som föregick Biffus föredömliga arbeta med att gå igenom namnen på den lista över brottsliga "sjuklöverpolitiker" som någon länkade till. Av dessa namn återstår ett, någon som struntat i att betala tv-licensen.
Däremot har vi ett flertal brottsdömda SD-riksdagsmän.
Ja, jag förstår vad du menar, men så hår långt kan vi alltså konstatera att det tycks finnas en enorm överrepresentation av brottsdömda bland SD-riksdagsledamöter relativt de andra partiernas representanter.
Mot bakgrund av flashback och avpixlat och diverse privatspanande sverigedemokrater tror jag att Biffus siffror är ganska korrekta, även om det naturligtvis inte kan uteslutas att det finns någon licensskolkare till.
Jag betvivlar alltså att det finns så mycket mer att hämta om man körde samtliga riksdagsledamöters personuppgifter mot belastningsregistret.
Tack, du har precis erkänt, att det inte är någon fakta ni lagt fram, utan att det är något no godtyckligt köper med hänsyn till vad ni TROR.
Jag är nöjd där, för det bevisar exakt det som jag ville ha erkännt. Nu är jag nöjd.