• nihka

Smutsiga sanningar om SD!

Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

• Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • Gert
    nihka skrev 2015-04-22 18:55:42 följande:

SDs Mattias Karlsson samkvämar med Martin Pfeiffer, ordförande för österrikiska GFP, en organisation grundad av SS-medlemmar och som anklagas för att vara Förintelseförnekare.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20664103.ab

Oj nä men vad hemskt. Om han eller Stefan Löfven hade samkvämat med en kommunist hade det inte slagits upp i skvallerpressen. Låt folk få prata med vem dom vill. Fast det går ju inte i den smala åsiktskorridoren i Sverige.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • nihka
    nihka skrev 2015-04-22 18:55:42 följande:

SDs Mattias Karlsson samkvämar med Martin Pfeiffer, ordförande för österrikiska GFP, en organisation grundad av SS-medlemmar och som anklagas för att vara Förintelseförnekare.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20664103.ab

Dessutom låtsas Karlsson att han inte kommer ihåg vem Pfeiffer är, men sedan minns han iaf att han hade sagt att han var redaktör för en tidning. Pfeiffer är chefredaktör för den högerextrema österrikiska tidningen Aula.
  • KillBill
    Gert skrev 2015-04-22 20:04:28 följande:

Stasi-fia.

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
    Enligt SDU så är SD en kombo av Stasi och Gestapo..
  • Gert
    KillBill skrev 2015-04-22 20:16:04 följande:
    Enligt SDU så är SD en kombo av Stasi och Gestapo..
    Nej, inte SDU. Du menar förstås Hanhe och Kasselstrand och inte SDU som förbund.
  • KillBill
    Gert skrev 2015-04-23 16:54:13 följande:
    Nej, inte SDU. Du menar förstås Hanhe och Kasselstrand och inte SDU som förbund.
    Hanhe och Kasselstrand säger ju att de vägrar att avgå från sina poster även om de blir uteslutna så jag antar att de uttalar sig för sitt förbund.

- Fyra hundra tusen euro motsvarar ungefär i svenska kronor fyrtio tusen miljarder kronor. Hävdade SD i Sveriges riksdag.
  • Gert
    KillBill skrev 2015-04-23 18:26:58 följande:
    Hanhe och Kasselstrand säger ju att de vägrar att avgå från sina poster även om de blir uteslutna så jag antar att de uttalar sig för sitt förbund.

Kasselstrand kan inte bli utesluten ur SD eftersom han inte ens är medlem. Klart att Kasselstrand och Hanhe kan vara kvar i SDU om SDU vill det.
  • KillBill
    Gert skrev 2015-04-23 18:45:49 följande:
    Kasselstrand kan inte bli utesluten ur SD eftersom han inte ens är medlem. Klart att Kasselstrand och Hanhe kan vara kvar i SDU om SDU vill det.
    Vad menade du med inlägg #1585? Menar du att när SDU:s ledarduo kritiserar moderpartiet så gör det som privatpersoner? så är det förstås inte.

Hur kommer det sig att Mattias  Karlsson har bekräftat att både Hahne och Kasselstrand utesluts ur SD. Om inte Kasselstrand är medlem i SD, vilket du påstår, så ljuger ju Mattias  Karlsson?

- Fyra hundra tusen euro motsvarar ungefär i svenska kronor fyrtio tusen miljarder kronor. Hävdade SD i Sveriges riksdag.
  • Gert
    KillBill skrev 2015-04-23 19:29:27 följande:
    Vad menade du med inlägg #1585? Menar du att när SDU:s ledarduo kritiserar moderpartiet så gör det som privatpersoner? så är det förstås inte.

Hur kommer det sig att Mattias  Karlsson har bekräftat att både Hahne och Kasselstrand utesluts ur SD. Om inte Kasselstrand är medlem i SD, vilket du påstår, så ljuger ju Mattias  Karlsson?

Kasselstrand och Hahne talar inte för hela SDU nej. Det är därför nästan hela SDU står bakom SD:s partiledning och uteslutningarna. Om de nu känner ett sånt stöd så kan de väl ställa upp för omval och se om de blir framröstade igen.

Kanske för att Mattias Karlsson måste vara övertydlig så att inga missuppfattningar uppstår från lögnmedia. Du själv visste ju inte att Kasselstrand inte var medlem i SD. Om du hade sett på Aktuellt när Kasselstrand stod i direktsändning och bekräftade att han inte var medlem så hade du vetat det.
  • KillBill
    Gert skrev 2015-04-23 19:37:50 följande:
    Kasselstrand och Hahne talar inte för hela SDU nej. Det är därför nästan hela SDU står bakom SD:s partiledning och uteslutningarna. Om de nu känner ett sånt stöd så kan de väl ställa upp för omval och se om de blir framröstade igen.

Kanske för att Mattias Karlsson måste vara övertydlig så att inga missuppfattningar uppstår från lögnmedia. Du själv visste ju inte att Kasselstrand inte var medlem i SD. Om du hade sett på Aktuellt när Kasselstrand stod i direktsändning och bekräftade att han inte var medlem så hade du vetat det.
    Ytterst märkligt att utesluta en person som inte är medlem i SD må jag säga. Med tanke på allt snack om Stasi kanske Kasselstrand är tvångsansluten till SD utan att han känner till det och därför måste Kasselstrand också tvångsuteslutas. Tja en djävla soppa är det i alla fall.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!