Gert skrev 2015-04-12 18:53:25 följande:
Återigen tror jag att KillBill förstod vad jag menade och det var han jag citerade. Du kan ju förklara varför du missförstår med flit?
Bättre att du skriver han/honom och hon/henne istället för hen. Hen är till för feminister som vill radera bort olikheterna mellan de olika könen. Jag är intg en feminist, men jag förstår att du är det.
Jag kan försöka hjälpa dig med att göra en resumé av diskussionen.
I inlägg 1534 skriver KillBill och skickar med en länk till artikeln om den manlige SD-nämndemannen Jacob Hagnell
"SD-nämndeman: "Deportera packet"
Sensitiveguy kommenterar artikeln i inlägg 1535 och menar att det är vidriga åsikter Jacob Hagnell fört fram.
Den numer från FL avförde SD-aktivisten Marginalen replikerar med påståendet att detta är gammal skåpmat i inlägg 1539.
KB replikerar på Marginalens inlägg och skriver det var en nyhet för många när artikeln publicerades, inlägg 1540
Och så ger du dig in i diskussionen och påpekar att hon fortfarande jobbar som nämndeman, inlägg 1544.
I inlägget därpå frågar Nihka dig lite försynt hur könsbytet gick till.
Det är klart att jag förstår att även du vill få tycka - men det skulle vara enklare om du försökte komma fram till en kompromiss och bestämde dig för att du måste läsa artiklarna som diskuteras - även om det så skulle vare en artikel i Expressen.
Annars blir det liksom så att du kommer till diskussionen iförd baddräkt i tron att det bildligt talat handlar om vattenpolo när det i kallelsen till matchen - den du i princip vägrar läsa- framgår att det spelas landhockey.