BF Juni 2015
Hej.
Väntar första barnet (om 53 dagar!!!! Galet vad tiden gått fort). Börjar få lite funderingar nu när det närmar sig som någon kanske kan svara på? :) Är i v33.
När är det vanligast att barnet börjar fixera sig? Ni som gjort detta förut i vilken vecka vände sig eran ner med huvudet även om det var ruckbart? Hur känns detta? Är något som går fort eller är det något som håller på ett tag så man verkligen känner att den vänder sig? Just nu sitter min bebis med fötterna neråt..
Senaste dagarna har jag varit sjukt törstig. Då jag i vanliga fall är en duktig vattendrickare om dagarna så har senaste dagarna varit extremt, skulle kunna dricka vatten konstant utan ett stopp. Är detta något gravidrelaterat tro? Ska man börja dricka vätskeersättning, det är väl inget farligt för bebisen?
Börjar planera lite smått för resan till förlossningen, det är väl inte att rekommendera att jag själv kör dit? (max 10 min resväg) Är detta ett big NO eller kan man ändå ha det som en plan? (sambon är körkortslös och jag skulle så gärna vilja ha bilen vid BB när vi ska hem för att slippa vara beroende av någon annan den dagen)
Det var mina funderingar för tillfället, förlåt för dumma frågor kanske.. :)
Hoppas ni mår bra, snart sommar!! :) (även fast det snöade hela natten och känns som det är långt kvar till värmen och bebis.)
Någon annan kanske kan komma med bilen lite senare, så att den finns där när ni är redo att åka hem? :)