BF Juni 2015
I mitt fall HAR jag ju haft massa symptom som nu verkar bortblåst, därav att jag känner mig lite nervös..
[quote=74217040][quote-nick]carolinheiner skrev 2014-10-22 17:32:25 följande:[/quote-nick]Hade ja med i början :)[/
Ok, då känns det faktiskt lite lugnare! Haha tack:) man blir ju nojjig för allt!!
[quote=74217268][quote-nick]carolinheiner skrev 2014-10-22 18:10:15 följande:[/quote-nick]Ja ja vet :) är hela tiden rädd att ja ska öppna mig igen å förlora denna också :/.. Orolig att ja inte ska märka att ja öppnar mig försen de e försent.. Men men täta kontroller så ska de nog dra ner på oron.. Å blir de mf/ma så blir de de.. Å då var de inte meningen att de ska bli något denna gången heller.[/
Precis, det är ju liksom inget man kan göra, men svårt att slappna av eftersom det hänt förut! Då märkte jag ingenting förrän låååångt efter. Men symptom kommer väl och går, så blir säkert bra:)
[quote=74218152][quote-nick]carolinheiner skrev 2014-10-22 20:21:58 följande:[/quote-nick]22+5 föddes han.. Åkte in i v 22+2 för kontroll då ja fick en blödning.. Visade sig att ja va fullt öppen å fosterhinnan hängde liksom utanför livmodern på väg ut.. Såå ett par dagar å nätter där vi drogs mellan att han skulle överleva där inne så vi kunde åka till lund å bli förlösta där och att förlossningen skulle dra igång och vi skulle förlora honom.. Tyvärr ville han inte stanna inne till resan ner till lund utan kom för tidigt å fick vara hos oss i 20 min ungefär..
Resan e lång.. Han föddes 15/6 -14.. Men denna gången ska de gå vägen,. Annars vet ja inte om ja överlever :([/
Åh, så tragiskt, ja hoppas verkligen det går hela vägen nu! 2015 känns som ett bra år!:)
Bara timmar kvar till UL! Vill känna mig glad men känns förjävligt om man får säga så:/ Vill att detta Pyre ska stanna!!
Håll tummarna kära ni:)