• Gizza
    Fiiaaa skrev 2014-10-01 08:30:17 följande:

Hjärtat tänkte jag. Det var där jag började sist, och då hade jag inget att klaga på. Har flera kompisar som varit nöjda där också :) Vart går du?

Det blir Samariterhemmet för mig den här gången med. Ligger lagom långt från bussen... :P

Har hört flera som är nöjda med Hjärtat, så det är nog ett bra val. :)
  • Gizza

Vi har berättat för våra föräldrar, syskon och mon bästa vän. Övriga får vänta till efter v 12, precis som förra gången :)

Jag har fått liiiite liiiite molvärk. Inte i mitten av magen som sist, utan långt ute på båda kanterna, nästan i ljumskarna. Typ bara 2-3 sekunder varje gång och bara nån gång varje dag typ. Allt är normalt eller vad brukar man säga?!

• Gizza

Åh, förresten! Jag har varit förkyld nu sen i fredags. Bara jäkligt snorig, ingen hosta, halsont osv, inte tagit nån medicin. Det borde väl inte vara nån fara för magen?

• Gizza

Förra gången var vi på Zakynthos i v 15-16 och den här gången kom vi hem från Kreta dagen före jag plussade... :P

• Gizza

Nu har jag hittat en sån här räknare där jag kunde fylla i mina egna datum själv helt och hållet! Vågar man hoppas att det stämmer nu?! Trots att mens och ÄL är så nära varann? Redan v 7 i så fall! :D

• Gizza

Jag har mite flubb på magen seb innan, men känner absolut att den blivit mer fast senaste tiden. Dessutom tycker jag att "nedre magen" under trosorna har börjat bukta lite.

Man hör ju att man växer fortare med andra barnet så vi får väl se... Förra gången hade jag knappt mage alls i v 18, nu har jag visserligen gått upp några kilo sen dess, men tycker redan att magen börjat svälla.

• Gizza

Mitt hår är inte heller sig självt... Hårar MASSOR, dessutom blir det skitigt fortare än vanligt.
    Förra gången fick jag jättefett hår efter förlossningen, nu verkar det ha kommit redan så här tidigt...

~Dotter 130208~ ~Lillasyskon BF 150530~
  • Gizza

Ang. att testa mycket så har jag nog gjort typ 10 test nu.... Av den enkla anledningen att jag fick 10 test av en bekant, annars hade jag nöjt mig med de tre jag hade själv. Nu blev det typ 4 st första dagen för att jag blev så chockad att det faktiskt syntes nåt på testen (kan fortfarande inte tro att jag faktiskt böev gravid med det halvdåliga sexet vi hade vid ÄL, hade haft kräftskiva, klockan var typ 01, dottern vaknade precis när vi startat och jag tänkte att det blir inget sex i natt. Samtidigt sov svärisarna och svägerskan i rummet bredvid...), sen har jag testat vara för att jag älskar att se strecken komma fram :)

Med dottern gjorde testade jag tre gånger, på em, morgonen efter (ifall det första skulle visat fel...) och innan jag skulle på inskrivning. Hade väl tänkt nåt liknande den här gången om jag inte fått alla gratis. Jag är ingen testoman i vanliga fall :)

Dotter 130208 Lillasyskon BF 150530
  • Gizza

Och! Tillägg till ovan:

När jag plussade på 3+3 var strecket bara en svag skugga. Senast jag testade, 5+0 var strecken lika starka.

Dotter 130208 Lillasyskon BF 150530
Svar på tråden BF Juni 2015