• Fiiaaa

BF Juni 2015

Malllis skrev 2014-09-26 14:17:37 följande:

Hej!

Tänkte jag skulle hänga på här. Fick ett plus igår och BF är beräknat till 5/6. Blir vår tredje, har en 7 årig son och en 5årig dotter. Vi blev gravida på första försöket, vilket vi absolut inte trodde. Och samtidigt som vi är glada skrev vi igår på papper för köp av ny bostad så det blev lite mycket att smälta på samma gång.

För övrigt så är jag snart 30, gift och jobbar som sjuksköterska på barnmedicin. Har än så länge inte berättat för någon att vi ska ha barn igen, men nästa vecka måste vi när vi ska hem till min mamma.

Grattis och välkommen =)
  • Fiiaaa
    frida-li skrev 2014-09-26 15:00:30 följande:

5+2 här och det är mitt första barn jag väntar. Känns som jag har mensvärk och är illamående mest hela tiden, brösten ömmar på yttersidorna. Jag är inte alls sugen på godis längre som jag annars är varje dag, svårt att äta över huvud taget nu. Bokade tid häromdagen för inskrivning den 3 november. Känner ingen direkt brådska då jag tänker mig att vi inte får veta så mycket det besöket ändå. Jag är bara ivrig inför något slags VUL. Men det är väl inte förns vecka 18.

V 18 är det väl typ dags för RUL? VUL kanske du kan boka privat annars?
  • Fiiaaa

På den här dagen (5+0) förra graviditeten började jag småblöda. Sen höll det på så i nästan 4 veckor, innan det började komma färskt blod, och ytterligare några dagar senare var missfallet ett faktum. Gyn trodde dock att småblödningarna av gammalt blod som jag hade i 4 veckor kanske inte hade nåt med missfallet att göra. Är ju ändå sjukt nervös. Skulle kännas skönt bara att ta sig igenom den här dan iaf utan blödning.

Har iaf mycket tydligare symtom än förra gången, så det känns ju lite hoppfullt :) trött är bara förnamnet och yrseln alltså...jag måste nog försöka få tag på nån hjälp mot den..börjar bli jobbigt på riktigt..

Hur mår ni?

• Fiiaaa
    Manelma skrev 2014-09-28 10:14:51 följande: