• h-s

fårskinn i barnvagn?

Hej!

jag vill köpa fårskinn för min barnvagn men jag undrar vart kan man köpa med bra pris? Har googlat o kollat men har inte hittat så många som säljer..bara två typ. Och finns det något man kan ha istället för fårskinn?

Sen undrar jag oxå hur bäddar ni era liggvagnar på vinter?? Jag tänkte ha fårskinn under sen vinteroverall och en tjock filt..kmr det bli kallt så tror ni? Skriv gärna hur ni gör :)

Tacksam för svar :)

• Svar på tråden fårskinn i barnvagn?
  • h-s
    Isa skrev 2014-09-18 21:54:04 följande:

Hejsan! Jag håller också på och letar fårskinn. De billigaste jag hittat än så länge är på Lekmer.se 395 kr just nu. Finns både kort- och lånhåriga. lekmer.se/barn-och-baby/barnvagnar-o-barnvagnstillbehor/akpasar-skinn-o-sittdynor/segr-lammskinn-långhårig-vit

Tack så jätte mycket!!! Har ej sett billigare än så och tror inte heller att det finns. Kommer nog köpa den då hihi.
  • h-s
    Isa skrev 2014-09-21 21:15:46 följande:

Jag beställde ett skin nu på Lekmer, insåg att det billiga priset bara varar några timmar till. Hoppas jag blir nöjd med det som jag beställde nu bara. Blev ett långhårigt vitt

Jag beställde oxå vit o långhårig och fick den nyss! Superfin! Hoppas du blir/blev nöjd med! :)
Svar på tråden fårskinn i barnvagn?