• h-s

fårskinn i barnvagn?

Hej!

jag vill köpa fårskinn för min barnvagn men jag undrar vart kan man köpa med bra pris? Har googlat o kollat men har inte hittat så många som säljer..bara två typ. Och finns det något man kan ha istället för fårskinn?

Sen undrar jag oxå hur bäddar ni era liggvagnar på vinter?? Jag tänkte ha fårskinn under sen vinteroverall och en tjock filt..kmr det bli kallt så tror ni? Skriv gärna hur ni gör :)

Tacksam för svar :)

• Svar på tråden fårskinn i barnvagn?
  • Studentpappa

Vi hade fårskinn+voksipåse, då behövs inte mer kläder än de har inne. Men är det inte minst 5 grader kallt är en voksipåse för varm istället. Annars körde vi med overall och täcke/filtar. Det var en kall vinter när vår dotter sov i vagnen, blir vintern nu som förra skulle en voksipåse vara bortkastade pengar..

If you wanna get fit, get crossfit.
  • Alexi

Vi har vinterbarn och hade fårskinn, bebis i overall och filtar plus liggdelslocket över. Funkade jättebra. Lätt att variera värmen med filtar.

Tänk på att det måste vara ett fårskinn avsett för barn osv, så du inte köper ett som är tänkt som matta.

• h-s
    Isa skrev 2014-09-18 21:54:04 följande:

Hejsan! Jag håller också på och letar fårskinn. De billigaste jag hittat än så länge är på Lekmer.se 395 kr just nu. Finns både kort- och lånhåriga. lekmer.se/barn-och-baby/barnvagnar-o-barnvagnstillbehor/akpasar-skinn-o-sittdynor/segr-lammskinn-långhårig-vit

Tack så jätte mycket!!! Har ej sett billigare än så och tror inte heller att det finns. Kommer nog köpa den då hihi.
  • Isa

Jag beställde ett skin nu på Lekmer, insåg att det billiga priset bara varar några timmar till. Hoppas jag blir nöjd med det som jag beställde nu bara. Blev ett långhårigt vitt

• Isa

Jag beställde ett skin nu på Lekmer, insåg att det billiga priset bara varar några timmar till. Hoppas jag blir nöjd med det som jag beställde nu bara. Blev ett långhårigt vitt

• h-s
    Isa skrev 2014-09-21 21:15:46 följande:

Jag beställde oxå vit o långhårig och fick den nyss! Superfin! Hoppas du blir/blev nöjd med! :)
  • Isa

Fick mitt idag med. Jättenöjd med leveransen.... tyvärr verkade mina katter också väldigt nöjda med detta så jag fick gömma undan det direkt hehe...: -)

Svar på tråden fårskinn i barnvagn?