• Fridae1

Spökstreck eller inte?

Hej ! Jag och min fästman har nu försökt i över 1 år. Ätit flertal pergotime kurer och  gjorde ett gravtest från testlagret imorse. Jag ska ha mens om 5 dagar. 

Är det för tidigt för att tro på? Är det ett streck eller ser jag i syne? Jag är nybörjare på testlagret så behlver lite hjälp från er :)

/Frida 

• Svar på tråden Spökstreck eller inte?
  • Fridae1
    Zarina skrev 2014-09-13 17:40:55 följande:

Det är plus, MEN testlagret (lot nr 140803) har visat falskt positivt åt många! Köp ett annat märke!

Ja jag har läst om det? Men också läst att det är testlagret som kan visa tidigast resultat? Här en en till bild som jag provade att redigera lite.. Då vart de ju å se starkare ut.
  • Fridae1
    Ellionora01 skrev 2014-09-16 08:41:56 följande:
    Detta stämmer inte, vet inte var du fått dessa uppgifter från. jag pratade med kundtjänst på testlagret  och deras tester är kvalitetssäkrade vilket innebär att alla nya LOT-nummer som börjar säljas har gått igenom test där man tester mot olika reagensnivåer, vanligtvis så testas det mot aktivt HCG på nivåerna 0, 12,5, 25 och 50 miU/ml. detta är nog testlagret unika med. jag fick även ett protokoll med bilder på testresultatet.
    Håller med dig! Jag tog ex antal tester med testlagret och fick resultatet som jag la upp ovan. Ett väldigt svagt plus. Testade sen med clearblue och fick ett plus. Så jag tror verkligen man ska lita på testlagret. :)
  • Fridae1
    jessica1990 skrev 2014-09-17 21:22:58 följande:

Kan detta vara positivt?? (Tagen ikväll)

Jag ser ett svagt plus :) Ta igen om några dagar med morgonurin :)
Svar på tråden Spökstreck eller inte?