Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!
Använt en nu.. Är inget fan av glidmedel då jag tycker det blir för vått.. Nog vått ändå utan massa extra tjafs.. Får nog använda mindre nästa gång :)
Tjejer ett magiskt trick ja aldrig hört misslyckats: efter att ni haft sex upp med benen i luften (luta de mot väggen eller nått) direkt och ligg där typ 5-10 min! Det tar ofta direkt! Min kusin försökte i 4 år när hon gjorde det där blev hon gravid direkt. Samma här ja blev gravid så fort ja testade det! Haha
Ja det gör ju det.. Som sagt, tålamodet är ju inte det bästa :P
Var och tittade på The Hobbit nyss och blev lite känslosam & fick tårar i ögonen på konstiga ställen haha :P min sambo frågade vad det var med mig. Men det kan ju också lika gärna vara mensen som är på g. Men klart jag håller dig uppdaterad :D
www.zarahssida.se/blog.php&print=1
Tydligen ska man ta munkpeppar mellan äl och mens om man vill bli gravid?! Har trott man ska ta det mellan mens ock äl?!? What what what!!
Haha, nej :P det är ju bra det iallafall :) kommer inte heller testa innan bim dels för att min mens varit oregelbunden och för jag inte vill få ett negativt test, haha!
Jaså? Jag tycker alla varit skitbra :)
www.fertilitetsguiden.com/alternativ/kosttillskott.php
Och här ska man äta det från mens till äl
Fanns jävligt mycket att tänka på! Blev lite rädd över vad som händer vid för lite folsyra :s
Skönt det :) min brukar ju vara det annars på 33 dagar, men så har det ju inte varit de senaste 3 månaderna tyvärr. Men räknar på 33 dagar iaf :) Det kan jag tänka mig.. Usch! Nej då vill jag hellre få mens :)
Oj oj.. Jag är värsta Harry Potter-fantasten och bara äääääälskar det! Har alla böcker, alla filmer, var på Harry Potter-utställningen som var i Norrköping i somras och när jag var i USA så köpte jag en kopia av Bellatrixs trollstav :D haha! Är lite nördig kanske, men älskar det verkligen :)
Apropå helt annat så var du också 91:a va? :)