• Frallanz

Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!

emzerus skrev 2014-10-11 10:50:03 följande:
    Hoppas verkligen att det inte är mensen som är på G utan nåt annat :) Håller tummarna för dig!

Jag har precis haft min mens igen, en vecka för tidigt så from imorgon ska jag börja med ÄLstickor för att se när ÄL är o försöka igen denna månad o hoppas på bättre resultat :)

Vad skönt att mensen är över för dig, så att ni kan påbörja tillverkningen igen :)

Jag har funderat på ÄL stickor, bara för att se om min ÄL kommer när jag har värken jag brukar ha. Men det verkar så krångligt :/

Hoppas det tar sig för dig denna gång! :)
  • Frallanz
    Aila skrev 2014-10-11 23:07:08 följande:

Nu är tiden bokad till en fertilitetsutredning, tisdag nästa vecka får vi svart på vitt vilka chanser vi har.. Håll tummarna för oss!

Åh vad bra att ni fått en tid! Håller tummarna stenhårt, och håll oss uppdaterade om hur det går!

Styrkekramar!
  • Frallanz

BiM dagen är kommen. Ingen mens nu på morgonen som jag brukar få, känner heller inte av den. Men dagen är ju verkligen inte slut än på långa vägar, så bara för det så tänker den komma mot kvällen bara för att retas.

Va tycker ni, ska jag vänta eller testa nu på dagen?

• Frallanz

Det enda jag upptäckt är lotionflytningar.. (Sorry för infon!).

Flytningarna är som hudlotion liksom. Någon annan som känner igen det vid BiM eller så?

• Frallanz

Hej allihopa!

BiM idag, sov en timme och testade sen direkt efter powernapen nyss.

Här har ni resultatet.

Jag är LIVRÄDD!!! :)

• Frallanz

Tack ska ni ha!

Jag kan inte förstå det än... Inga som helst tecken på grav, mer än lite svagt ömmande bröstvårtor och trötthet.

• Frallanz
    Alex92 skrev 2014-10-12 19:49:15 följande:
    Oh - Grattis! Detta ger mig hopp då jag har samma symtom som du! Har du testat nått tidigare? :)

Så länge käringen röd håller sig ur åsynen så finns där hopp :)
    Nej, har inte testat tidigare. Detta var mitt första test, jag höll mig till BiM, helt otroligt nog... Håller tummarna för att du plussar! 

Tusen tack för alla fina kommentarer och gratulationer! :)
    Jag håller tummarna hårt och hoppas åt er andra att ni snart plussar också!
    Har inte förstått det än, men antar att det är helt naturligt... 
     Styrkekramar till er ALLA och nu jäklar plussar ni andra snart också, HEJA tjejer! 

• Frallanz

Tack tjejer!

Hur går det för er andra med bim och för er andra som inväntar äl eller haft äl?

Berätta!! Vill plussa tillsammans!

• Frallanz

Då har ni BiM runt samma tid, spännande! :) hoppas alla 3 får varsitt plus!

Jag testade mig en gång, och det var på BiM dagen. Sen har jag inte gjort fler tester.

Hade inga symtom mer än att jag var och är sjukligt trött hela tiden, samt att jag hade liiite ömma bröstvårtor om man klämde på dem. Utöver det så hade jag inga direkta tecken på att jag var gravid. Men eftersom mensen inte kom på morgonen som den brukar så testade jag mig på eftermiddagen efter att jag sovit, och där blev två streck.

Så man behöver inte ha symtom för att vara gravid :) Lycka till, håller tummarna för er!

• Frallanz
    kaaatie skrev 2014-10-14 09:45:43 följande:

Åh grattis till plussen!

Själv har jag ömma bröst, mår lite illa från och till, värk i nedre magen. Känner mig uppblåst. Kan det va så att det är nått på G? BIM 22/10, så jag lär ju få vänta med de där testet ett tag till.

Vi håller tummarna iallafall. :)

Var och en känner ju olika :)

Jag själv kände av molvärk och ömma bröstvårtor en hel vecka innan mens. Tyckte det var konstigt med mensvärk redan, men jag hade ställt in mig pä att det inte tagit sig aå jag tänkte inte mer på det. Var även sjukligt trött, vilket var enda anlednigen till att jag tog ett test samma dag mensen var beräknad. Lycka till! Uppdatera om hur du mår o hur det går :)
Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!