Stanna eller gå, hur vet man och hur orkar man...???
Skönt att höra att det går åt rätt håll! Jag hoppas o vill få tillbaka de känslorna, måste väl sätta oss ner o prata o börja nånstans...
Skönt att höra att det går åt rätt håll! Jag hoppas o vill få tillbaka de känslorna, måste väl sätta oss ner o prata o börja nånstans...
Anonym Ledsen - lider verkligen med dig. Min man är väldigt mycket för att pussas o kramas men jag känner att jag drar mig undan. Tror han ledsnat på att ta initiativet till sex. Han har verkligen försökt göra det bra för mig, vissa ggr/perioder har det funkat riktigt bra men på det stora hela så är det något jag lika gärna kan vara utan. Ibland känner jag tom äckel och det gör mig så förtvivlad att jag måste låsa in mig på toaletten o gråta efter han somnat...
Det är jag som är TS förresten, gick visst inte att vara anonym via mobilen...
Tack för era ord! Jo jag har hopp, och kommer inte ge upp förrän vi uttömt alla möjligheter. Det svåra är att ta upp det bara... Vi har lite svårt att prata känslor båda två men jag funderar på att skriva ett brev och så kan vi börja prata utifrån det, vad tror ni?