BF inom två månader
Oj, låter som om något är på G. Håller tummarna.
Kram
Hoppas din lille envise också vill komma nuuu!!!
Kram
Oj, låter som om något är på G. Håller tummarna.
Kram
Klockat värkar nu sedan 13.30 och de kommer var åttonde min hela tiden. Hoppas detta är latensfasen på riktigt nu och inga jäkla pinvärkar. För de gör riktigt ont. Men jag välkomnar smärtan oxh är glad och hoppas verkligen de här gör nytta nu!!! Våga inte hoppas så mkt än!
Hoppas din lille envise också vill komma nuuu!!!
Kram
Åh, blir nästan avundsjuk på din smärta trotts att ingen vill ha ont .. Hoppas verkligen att din bebis vill ut. Tror faktiskt han kommer ikväll/natt och imorgon bitti kan jag läsa hur bra allt gick och så får jag se det lilla underverket. åh, kommer tänka på dig hela kvällen...
Lycka till nu och bara kämpa och glöm inte krysta eb massa snart.
Kram
Nu är han här , lille Charlie :)
Det var latensfasen 13.30
Riktiga värkar 21.00
Krystvärkar 01.00
Föddes 01.22
Allt gick bra o vi mår bra
Ha inte sovit något än så ska blunda nu :) vi hörs lite senare. Hoppas du mår brA?! Kram
(Hinnsvepning is the shit) ;)
Håller tummarna att det blir idag
Och stort tack till alla :))
Grattis. nu har alla fått utom jag.? Orättvist. Hehe. Jag hoppas verkligen att bebisen vill komma i helgen. Vill inte vänta fler dagar nu. Tiden och dagarna blir så långa
Njut massor.
Tyvär ingen bebis idag heller. mitt hopp är hinnsvepning imorgon hos bm. Tycker att jag haft lite fler sammandragningar/förvärkar idag, men det utvecklas inte till något mer.
Kanske vaknar inatt, annars får jag hoppas det hjälper imorgon. Ska vara hos bm kl 10 imorgon sen ska jag minsann föda barn..
Kram
Fy vad jag tycker synd om dig med! Liten envis tjej ;) mammig redan innan födseln :) följer tråden och väntar med spänning på nör du skriver "äntligen" :)
Nu har vi varit en runda till på förlossningen. Hjärtat, fostervatten, UL, hinnsvepning nr 2 gjordes. Allt såg bra ut och bebisen mår bra. Fick en ny tid för kontroll på Måndag 9:30 om inte bebisen kommit innan. Sen är det igångsättning på Tisdag. Så på onsdag har vi vår bebis i vår famn om inte innan känns bra att allt var bra med bebisen. Hoppas nu denna hinnsvepningen vill hjälpa. Denna var jätte snäll och jag var "bara" öppen 3cm, men allt kändes bra sa hon och hon svepte runt huvudet. Nu är det bara att vänta.
Har just nu lite ont i rygg ( mensvärk ) och förvärkarba gör lite mer ont. Men så va det sist jag fick en hinnsvepning också. Så det kan vara falskt alarm denna gång också. Har inga förhoppningar alls. Får se hur kvällen/natten blir. Håller tummarna att jag håller vår son/dotter i famnen innan Måndag.