BF inom två månader
Hej.
Låter du gått igenom en hel del som ung mamma, men skönt att du klarat av det och gjort det bästa av situationen
Ingen bebis inatt heller, MEN. Vaknade av att jag mådde jätte illa. Gick på toaletten och efter att ha gjort nummer 2 somnade jag om efter ca två timmar. Trodde något var på gång, men icke. Idag har jag haft jätte ont i becknet. Kan knappt gå så ont det gör. Så jag hoppas det är bebisen som trycker på och kommer tidigare. Jag skulle egentligeb varit uppe och rört på mig så kanske värkarna satt igång, men det gör så ont att jag inte orkar. Hade bara något varit garanterat att bebisen kom hade jag gjort det.
Håller tummarna att bebisen kommer ut snart, för så här ont vill jag inte ha i flera veckor
Hur mår du idag?
Idag körde jag till en kompis 7 mil hemifrån, satt med sammandragningar i bilen hela vägen, sen när jag va hos henne fick jag sd o mensvärk hela tiden, likadant vägen hem igen. Sen när jag va hemma o gick på toa kom de vita "klumpar" i toan. Tjocka flytningar antagligen. (Ursäkta den äckliga infon) men fan va glad jag blev, menssmärtan kanske gör nytta då tänkte ja.. Googlade såklart o läste vissa som fått det så o sen ha de satt igång. Mensvärken fortsatte nån timme efter men nu är den borta igen :(
Så kommer gå o lägga mig inatt med förhoppningar som vanligt ;) haha tro de oftast kommer igång på natten?! Fått för mig det iaf.
Snart är det soffhäng, räktoast, idol o tända ljus. Älska hösten!
Hoppas smärtan avtagit lite för dig. Hemskt att inte kunna gå normalt :/
Trevlig kväll!