• Alvolina
    EnTredje skrev 2014-10-16 15:04:09 följande:
    Men visst är det nåt på det översta testet??
    Det är det :D eller jag tror det. Det är starkare än vad det var i morse i alla fall.
  • Alvolina
    Alvolina skrev 2014-10-16 15:08:02 följande:
    Det är det :D eller jag tror det. Det är starkare än vad det var i morse i alla fall.
  • Alvolina
    EnTredje skrev 2014-10-16 15:26:51 följande:
    Jodå! Det är det!!!

Jag säger grattis!
    Helt otroligt! Trodde inte att det var möjligt. Men det är nog så, man ska aldrig ge upp. Plötsligt händer det.
  • Alvolina
    Annalouise skrev 2014-10-16 16:58:14 följande:

Hej! Här är en som vill vara med och har bim 26/10. Alltså om 10 dagar. Wohoo.

Hade blödning(7 dagar sen) innan positiva ägglossningstest(4-5 dagar sen). Och idag & går kom en liten brun/blodblandad flytning.

Molar lite i magen. Typ vid höfterna. Hoppar lite mellan sidorna.konstig känsla. Hoppas det är nått litet mirakel där! :) har försökt i ett år snart.

Grattis till er som plussat!

Håller tummarna för dig:) Tror du att det kan ha varit en nidblödning?
    En vacker dag är det vår tur
  • Alvolina
    Miaomiao skrev 2014-10-16 08:38:51 följande:

Tack för gratulationer, tjejer! Helt otroligt, kan inte fatta det. Har nu köpt en cb digital, ska testa mig med den ikväll för säkerhets skull.

Grattis! Digitalt är hur bra som helst när man inte riktigt har fattat än:)
  • Alvolina
    Annalouise skrev 2014-10-16 17:34:12 följande:
    Tuuusen tack och va kul för dig! :):) hur länge har ni kämpat?

Jag vet inte faktiskt. Har aldrig varit gravid, men jag hoppas det :)
    Tack! Jag hoppas verkligen att det stämmer bara. Gör nog ett digitalt i morgon. 
    Vi började försöka i juli förra året. Blev gravid i december men fick missfall någon dag efter nyår och sen dess har det inte hänt något. 

Något jag har lärt mig i detta är att man aldrig vet. Det är aldrig självklart eller tydligt. Vissa har alla symtom från dag ett och andra inga.
  • Alvolina
    Annalouise skrev 2014-10-16 18:08:12 följande:
    Ååh, samma här. Eller slutade med p-piller då i juli. Och det kan ju ta sin tid innan allt återhämtat sig.

Nej det verkar så. Skiljer det sig från den andra graviditeten i symptom för dig? :)
    När jag väntade min son som idag är tre hade jag mycket och tydliga symtom från BIM-4 ungefär. Började att må illa i vecka 5.

Graviditeten förra året var till det stora helt symtomfri från början till slut. Började blöda i vecka 9 och de hittade då en liten prick som stannat i vecka 6 ungefär. Men tror ändå inte att det är större risk för missfall om man är symtomfri, jag hade bara otur. Har vänner som mått tipptopp de första 12 veckorna. :)
  • Alvolina
    blackpeach skrev 2014-10-16 18:15:52 följande:
    Ska också testa imorgon på BIM-4! Lycka till!
    Spännande:) lycka till!
  • Alvolina

Vad är oddsen?? Har i flera månader haft ett stort lager med tester. När det äntligen visar en liten antydan till positivt, jo då är det bara ett litet ynka test kvar i den stora påsen^^ ett test men det ska banne mig vara sista och bästa någonsin också.

Svar på tråden BIM oktober 2014 -